یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
تصاویر / جلسه ستاد اقامه نماز استان همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: تأثیر آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی، بیشتر از خانواده‌هاست، زیرا کودکان و نوجوانان زمان بیشتری را در مدارس سپری می‌کنند و لذا از این رو باید ترویج فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان، اظهار داشت: آموزش و پرورش می‌تواند نقطه شروع ترویج فرهنگ اقامه نماز باشد، چرا که سرشت پاک نوجوانان آماده پذیرش این فرهنگ است.

وی افزود: اگر نماز اقامه شود، بسیاری از منکرات از بین می‌رود و رویکرد صحیحی بر جامعه حاکم خواهد شد.

استاندار همدان، تصریح کرد: تأثیر آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی، بیشتر از خانواده‌هاست، زیرا کودکان و نوجوانان زمان بیشتری را در مدارس سپری می‌کنند و لذا از این رو باید ترویج فرهنگ اقامه نماز در آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نظرات ستاد اقامه نماز را در ارزیابی مدیران در جشنواره شهید رجایی لحاظ کند، گفت: برگزاری جلسات شورای اقامه نماز شهرستانی باید توسط فرمانداران مورد توجه قرار گیرد و نسبت به برگزاری آن اهتمام ورزند.

قاسمی فرزاد، با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌های مدارس و ادارات، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی(ع)، برگزاری نماز جماعت در مواکب از موضوعات مورد توجه بود که قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha