چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: دشمن امروز می‌خواهد پشتوانه ملی و مذهبی را از نسل جوان ما بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین و مردم دلوار، اظهار داشت: امروز نام شهید رئیسعلی دلواری مرزهای جهانی را درنوردیده و اگر بخواهند چهره‌های جهانی مبارزه با استعمار را احصا کنند، یکی از چهره‌های برجسته رئیسعلی دلواری است.

وی افزود: مدیران نباید نسبت به حوائج مردم احساس خستگی کنند، بلکه خواسته‌های مردم نعمتی از جانب خداوند است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم چرا که می‌توانند به آنها خدمت کنند.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: مردم عائله خداوند هستند و توجه به مردم موجب خوشحالی خداوند می‌شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه مردم استان بوشهر باید از ثروت ملی در پارس جنوبی بهره‌مند شوند، اظهار کرد: متاسفانه سهم مردم استان از پارس جنوبی که در واقع سفره‌ای است که خداوند به ملت ایران اسلامی عنایت کرده، کم است و همچنین به‌کارگیری نیروهای غیربومی در بخش‌های غیرتخصصی نیز مردم را آزرده‌خاطر می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره اینکه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی استان باید تقویت شود، ادامه داد: دغدغه مردم نسبت به حل مشکل کالای ملوانی که با معیشت ساحل‌نشینان گره خورده، باید توسط مسئولین با جدیت دنبال شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه در کنار مسئله معیشت و اقتصاد باید به حوزه فرهنگی نیز توجه داشت، عنوان کرد: دشمن امروز می‌خواهد پشتوانه مذهبی و ملی را از نسل جوان ما بگیرد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اگر شهید رئیسعلی دلواری در مقابل لشکر انگلیس می‌ایستد به‌دلیل داشتن پشتوانه دینی است که از مراجع آن روز الهام می‌گیرد و همچنین برخورداری از پشتوانه حب‌الوطن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha