پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
شیخ قبلان و عبد الرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق با حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد قبلان مفتی ممتاز جعفری در دفتر وی در بیروت دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" و روحانی اهل سنت لبنان با حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد قبلان مفتی ممتاز جعفری در دفتر وی در بیروت دیدار کرد و اوضاع کلی داخلی و خارجی به ویژه آنچه در غزه و جنوب لبنان در حال وقوع است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شیخ عبدالرزاق در گفتگویی پس از این دیدار از نقش بزرگ ملی و اسلامی شیخ قبلان در مقابله با پروژه‌های فتنه‌انگیز و دعوت ایشان برای حفظ همزیستی تقدیر کرد.

وی از همه نیروهای سیاسی و معنوی خواست برای مقابله با دشمن صهیونیستی، به وحدت ملی و اسلامی پایبند بوده و حول محور مقاومت که پایداری، فداکاری ها و دستاوردهای آن موجب تقویت وحدت ملی و حفظ لبنان و همزیستی آن می شود، حلقه بزنند.

روحانی اهل سنت لبنان گفت: دستاوردهای مقاومت در حمایت از مردم غزه کار افتخارآمیزی است و ما از لبنان که از غزه و تمام فلسطین حمایت و دفاع می کند، قدردانی می کنیم و به آن افتخار می کنیم.

وی افزود: اکثریت مردم لبنان، عربی و اسلامی پشت سر مقاومت غزه و لبنان ایستاده اند و هرکس به مقاومت دست یازی و حمله کند و در حالی که جنگ در جریان است به آن حمله کند، شکی نیست که او نوکر رژیم صهیونیستی است و خائن به وطن است و باید محاکمه شود.

شیخ عبد الرزاق از مردم لبنان خواست تا گرد هم آیند و برای تقویت لبنان و سرنگونی تمام پروژه های فتنه انگیز وارد گفتگو شوند.

وی به ایستادگی مردم غزه درود فرستاد و گفت: غزه پیروز خواهد شد و پیروزی خود را با خون شهدا و مجروحان خود خواهد نوشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha