سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
لبنان

حوزه/ وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار قربانیان تجاوزات صهیونیستی به منطقه عین الدلب در شهر صیدا در جنوب لبنان به ۴۵ شهید و ۷۰ زخمی رسیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار قربانیان تجاوزات صهیونیستی به منطقه عین الدلب در شهر صیدا در جنوب لبنان به ۴۵ شهید و ۷۰ زخمی رسیده است. آواربرداری ساختمان در جستجوی افراد گمشده ادامه دارد.

اشغالگران با بمباران یک ساختمان مسکونی که ساکنان آواره لبنانی در منطقه عین الدلب به آن پناه می بردند، قتل عام کردند.

در همین زمینه، یک سرباز ارتش لبنان بر اثر هدف قرار دادن یک موتورسیکلت توسط پهپاد صهیونیستی در نزدیکی یک ایست بازرسی ارتش در منطقه الوزانی بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

ارتش در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سرباز بر اثر هدف قرار دادن یک موتورسیکلت توسط پهپاد «اسرائیلی» در حین عبور از ایست بازرسی العمره - الوزانی ارتش به شهادت رسید.

نیروهای اشغالگر طی ساعات گذشته دو قتل عام را در شهر هرمل در منطقه بقاع انجام دادند و بعد از ظهر یک گلوله توپ در نزدیکی مخزن آب روستای صُردا در منطقه مرجعیون در جنوب لبنان اصابت کرد.

این در حالی است که پهپاد صهیونیست ها سه بمباران را در تقاطع شهرک های الخیام و الوزانی و حومه باغ های سردا انجام داد که منجر به دو شهید و تعدادی مجروح شد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی به تجاوزات خود به لبنان ادامه می دهد و مناطق مختلف جنوب و بقاع را هدف قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha