سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه / رئیس مرکز توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین گفت:با تلاش اعضای شعبه ویژه مصالحه قتل در استان قزوین و اقدامات موثری که داشته، توانستیم در ۹ پرونده با برگزاری نشست‌ها و استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدین نسبت به مصالحه اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد حیدری، رئیس شورای حل اختلاف قزوین، امروز در جمع اعضای این شورا گفت: با تلاش اعضای شعبه ویژه مصالحه قتل در استان قزوین و اقدامات موثری که داشته، توانستیم در ۹ پرونده با برگزاری نشست‌ها و استفاده از ظرفیت های مردمی و معتمدین نسبت به مصالحه اقدام کنیم.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: ما باید فرهنگ صلح و سازش را در کشور نهادینه کنیم و خوشبختانه با تاسیس شوراهای حل اختلاف قدم های اولیه ای در این راستا برداشته شده که جای شکرگزاری است.

وی اظهار کرد: خدمات خوبی در شورای حل اختلاف به جامعه ارائه می‌شود و قطعا خداوند متعال نظاره‌گر تلاش همکاران است.

وی اظهار کرد: تحقق صلح و سازش در پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرسی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: اسلام دینی مبتنی بر صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز انسان‌ها با یکدیگر است و باید برای نهادینه شدن فرهنگ صلح و سازش در جامعه تلاش شود.

رئیس شورای حل اختلاف دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در تعلیمات اسلامی، اصلاح بین مردم به عنوان یکی از برترین عبادات معرفی شده و علت این همه تاکید در خصوص برقراری آشتی بین افراد روشن است چون سربلندی یک ملت جز در سایه تفاهم و تعاون ممکن نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha