چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
امام جمعه محی آباد

حوزه/ حجت الاسلام خجسته با تاکید به اینکه خون شهدای ایران با خون شهدای مقاومت عجین شده است، گفت: شهید عزیز ما سردار سرفراز اسلام شهید سلیمانی عزیز، شهید زاهدی، شهیدهمدانی، شهید نیلفروشان و ده ها شهید دیگر که همگی از سرداران بزرگ ما بوده اند گواه این مطلب اند. 

حجت الاسلام خجسته امام جمعه شهر محی آباد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن قرائت آیه ۲۱۴ بقره أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

امام جمعه محی آباد با اشاره به اینکه بی شک دشمن سفاک داغ سنگینی بر دل ها گذاشت اظهار داشت: طبق آیات الهی پیروزی نهایی از آن حزب الله است فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ

وی افزود: قطعا شهید سید حسن نصرالله از سید حسن نصرالله برای دشمنان خدا خطرناکتر است.

حجت الاسلام خجسته با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب اظهار داشت: ما به دستور وجدان بیدار و مسلمانی و فتوای امام خامنه ای در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان بودیم و هستیم و خواهیم بود واین‌ مطلب را هم با زبان خود، هم با دست خود و هم با جان خود اثبات کردیم.

امام جمعه محی آباد با تاکید به اینکه خون شهدای ایران با خون شهدای مقاومت عجین شده است، گفت: شهید عزیز ما سردار سرفراز اسلام شهید سلیمانی عزیز، شهید زاهدی، شهیدهمدانی، شهید نیلفروشان و ده ها شهید دیگر که همگی از سرداران بزرگ ما بوده اند گواه این مطلب اند.

حجت الاسلام خجسته در بحث انتقام سخت ابراز داشت: انتقام سخت در راه است و قطعا ما از این دشمن سفاک خودمان انتقام میگیریم و باید این انتقام سخت به گونه ای باشد که دشمن گرگ صفت ما پشیمان شود، دولت مردان و آنچه که ما در صحنه میبینیم به دنبال این مطلب هستند.

وی با بیان اینکه جای این گلایه است که بعداز شهادت اسماعیل هنیه که مهمان ما بود و در خانه ما به شهادت رسید انتقام صورت نگرفت بیان کرد: این انتقام به تاخیر افتاد. اگر ما در انتقام خون شهید هنیه تاخیر نمیکردیم، دشمن سفاک ما جرئت نمیکرد تعرضی به دبیرکل حزب الله لبنان داشته باشد و او را از ما بگیرد. أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha