چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
نیلفروشان

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرلشکر عباس نیلفروشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار «عباس نیلفروشان» پیشکسوت و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران در لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَالَّذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا أو ماتوا لیرزقنهم الله رزقًا حسنَا

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، مجاهد خستگی‌ناپذیر سال‌های حماسه و ایثار، شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان، از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه پاسداران در لبنان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جنابعالی، خانواده محترم و همرزمان آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

یقینَا حیات طیبه شهیدان تابلوی زیبایی از ایثار، اخلاص و جانفشانی و آیینه تمام نمای ایستادگی و پایمردی مردمان این مرز و بوم در عرصه جهاد و مقاومت بوده که ثمره آن نوشیدن شهد شیرین شهادت است. شهیدان ما از خداوند سبحان، نشان قبولی مجاهدتِ درازمدت خود را دریافت کردند و هم‌اکنون در جمع اولیاء و صلحاء، متنعم به نِعَمات الهی‌اند.

از درگاه باری تعالی حشر ایشان را با سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسئلت داشته و برای خانواده معزز و بازماندگان شان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha