چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر / شادی مردم اسد‌آباد پس از عملیات وعده صادق2

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان در پیامی حمایت خود را از عملیات وعده صادق ۲ اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان در پیامی حمایت خود را از عملیات وعده صادق ۲ اعلام کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ‌اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

شامگاه سه‌شنبه دهم مهرماه ۱۴۰۳ یکی دیگر از روزهای تاریخی ملت بزرگ ایران رقم خورد و وعده‌ صادق دیگری در نواختن سیلی به رژیم موقت اسرائیل تحقق یافت.

این رژیم کودک‌کش و حامی زورگوی آمریکایی آن نشان داده‌اند که جز با زبان اقتدار، توانایی فهم سخن دیگری را ندارند و دلاورمردان نیروهای مسلح، سپاه قهرمان و ارتش پرافتخار طی هماهنگی به عمل آمده، به تجاوزها و تروریسم دولتی بار دیگر پس از وعده صادق فروردین ماه پاسخ قاطعی در میدان دادند.

این پاسخ بار دیگر بر تقویت روحیه‌ سایر اضلاع جبهه بین‌المللی مقاومت خواهد انجامید و معدود حامیان رژیم صهیونیستی را به فکر دست شستن از ادامه‌ حمایت از خانه‌ عنکبوت خواهد انداخت.

اینجانب و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان ضمن تبریک به فرماندهی معظم کل قوا و عموم مردم عزیز ایران اسلامی و افتخار به داشتن رهبری مدبر و شجاع، از نیروهای مسلح به ویژه نیروی پیروز هوافضای سپاه که میدان عملیات به این مجموعه سپرده شده بود، تقدیر و تشکر می‌نماید و بر ضرورت حمایت حداکثری از جبهه بین‌المللی مقاومت و دفاع از حریم و کیان ایران عزیز تاکید می‌نماید و از فرماندهان محترم در ستادکل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی درخواست می‌نماید در صورت خبط این رژیم رو به زوال و حامیان رو به افول آن در پاسخ به این عملیات پیروزمندانه، با فوریت پاسخ قاطع‌تر و پشیمان‌کننده بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha