چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
موشکباران اسرائیل غاصب

حوزه/ در صورت حماقت جبهه باطل به ویژه رژیم صهیونیستی در پاسخ به اقدام مشروع ایران، اعلام می‌کنیم در صورت اعلام فتوای جهاد ما آماده نبرد با ماشین ترور و کشتار منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی؛ امام جمعه شهرستان قروه با صدور پیامی حمله گسترده موشکی ایران اسلامی علیه مواضع رژیم غاصب اسرائیل در انتقام خون شهدای محور مقاومت تبریک گفت.

در متن این پیام می خوانیم:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا ﴿۱﴾

(ای رسول ما غم مدار که) البته ما تو را به فتح آشکاری فیروز می‌گردانیم... .{سوره فتح/ آیه ۱}

واکنش نظام جمهوری اسلامی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی از جمله شهادت دکتر اسماعیل هنیه در تهران، و دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و همچنین سردار رشید و اندیشمند سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان در بمباران هدفمند ضاحیه بیروت، به سان درخشش موشک‌های انتقامی که پیام مهم موازنه را از تهران تا تل‌آویو ترسیم کرد به خدمت مسلمانان و محبان حق و مقاومت تبریک می‌گوییم.

نهاد امامت جمعه شهرستان قروه ضمن اعلام انزجار از جنایات وجود منحوس رژیم سرطانی صهیونیستی طی یکسال اخیر، و حمایت‌های آمریکا و چند کشور اروپایی از اقدامات خصمانه رژیم موقت اسرائیل، از مسئولین جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی به ویژه فرماندهی معظم کل قوا تشکر می‌کند. هم‌چنین در صورت حماقت جبهه باطل در پاسخ به اقدام مشروع ایران اعلام می‌کنیم در صورت اعلام فتوای جهاد ما آماده نبرد با ماشین ترور و کشتار منطقه هستیم. باشد که روزی جهان مرگ نماد ظلم منطقه را شاهد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha