چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
عزیز نصیرزاده

حوزه/ امیر سرتیپ نصیرزاده درباره احتمال واکنش نظامی رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق ۲، گفت: اگر محاسبات صهیونیست‌ها غلط باشد و واکنشی نشان دهند، ما هم قطعاً پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیئت دولت در رابطه با حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات منطبق بر قوانین بین‌المللی و بر اساس منشور سازمانت ملل صورت گرفت و کاملاً قانونی بود. اهداف هم کاملاً نظامی بود و هیچ هدف غیرنظامی مورد اصابت قرار نگرفت.

امیر نصیرزاده درصد موفقیت عملیات موشکی «وعده صادق ۲» را بیش از ۹۰ درصد عنوان کرد و افزود: در این عملیات سه پایگاه نظامی و یک مرکز اطلاعاتی هدف قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این حمله از موشک‌های متنوعی استفاده شد که موشک‌های هایپرسونیک هم جزئی از آن‌ها بود؛ این موشک‌ها از فناوری بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت عبور از سامانه‌های دفاعی دشمن را دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره احتمال واکنش نظامی رژیم صهیونیستی به این عملیات، گفت: ما اعلام کردیم که اگر محاسبات صهیونیست‌ها غلط باشد و واکنشی نشان دهند، ما هم قطعاً پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha