چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
اراک

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: در عملیات موشکی شب گذشته فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز در اجتماع مردم اراک، در حمایت از موشک‌باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران در مصلی بیت‌المقدس اراک، گفت: امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم که سرنوشت تاریخ را تغییر خواهد داد؛ سرنوشتی که یک طرف ستمدیدگان هستند و طرف دیگر ظالمانی مانند غرب در رأس آنها آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی قرار دارند.

وی گفت: در عملیات موشکی شب گذشته فرزندان این سرزمین، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: آمریکا، اسراییل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و بمیرند.

سردار عمومهدی اظهار داشت: امروز در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم که سرنوشت تاریخ را تغییر خواهد داد؛ سرنوشتی که یک طرف ستمدیدگان هستند و طرف دیگر ظالمانی مانند غرب در رأس آنها آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی قرار دارند.

وی افزود: باید در جبهه حق که مقابله با اسرائیل و آمریکای جنایتکار است بایستیم و برای آزادی اسلام و مسلمانان مبارزه کنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند «رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید»، مقامات ارشد این رژیم سفاک هم اذعان دارند که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

سردار عمو مهدی در پایان خاطر نشان ساخت: کشورهای منطقه بدانند که رژیم جعلی اسرائیل در حال فروپاشی است بنابراین به صف جبهه مقاومت بپیوندید و مسیر خود را از دشمنان اسلام جدا کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha