چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 1189324
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
عملیات وعده صادق 2

حوزه/ مردم مسلمان منطقه که از جنایات صهیونیست‌ها خشمگین هستند و از حاکمان خود ناامیدند، حالا جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را ناجی منطقه و خود می‌دانند و این به معنای تقویت بیش از پیش فرهنگ مقاومت در منطقه نیز خواهد بود

خبرگزاری حوزه | شب گذشته عملیات غرورآفرین سپاه همگام و هماهنگ با دیگر اضلاع مقاومت در انتقام جنایات رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد. این عملیات موشکی ـ پهپادی ترکیبی و مشترک افزون بر انتقام ترورهای اخیر و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان، دستاوردهای بسیاری داشت؛ از جمله؛

۱ـ قطعاً با اصابت موشک‌ها خسارات فراوانی به صهیونیست‌ها و زیرساخت‌های نظامی و امنیتی این سفاکان وارد شده، هرچند که سعی می‌کنند آن را کتمان کنند، اما در این هدف موفق نخواهند بود.

۲ـ رژیم صهیونیستی سعی داشت اینگونه القا کند که ابتکار عمل در شکل‌دهی به معادله جدید قدرت در منطقه را دارد، اما اقتدار موشکی در عملیات گذشته و حتی مهم‌تر از آن، هماهنگی اضلاع مقاومت نشان داد ابتکار واقعی و بدون روتوش رسانه‌ای در دستان قدرتمند محور مقاومت است.

۳ـ یکی دیگر از اهداف رژیم ترمیم چهره تخریب شده خود در داخل سرزمین‌های اشغالی و خارج از آن بود. عملیات وعده صادق ۲ هم در عرصه بین‌المللی باعث تحقیر مجدد این رژیم شد و هم در عرصه داخلی با ترس شدید صهیونیست‌ها، اختلافات و تردیدها در خصوص دولت جعلی نتانیاهو بیش از گذشته شد. یکی از نمونه‌های این ترس و اختلاف در صحبت‌های شهردار تل آویو به خوبی دیده می‌شود. جایی که گفت: «جنگ باید فوراً متوقف شود، نتانیاهو ما را وارد حالتی از دیوانگی و جنون کرده است.»

۴ـ مردم مسلمان منطقه که از جنایات صهیونیست‌ها خشمگین هستند و از حاکمان خود ناامیدند، حالا جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را ناجی منطقه و خود می‌دانند و این به معنای تقویت بیش از پیش فرهنگ مقاومت در منطقه نیز خواهد بود؛ منطقه‌ای که در مقابل نظام سلطه که رژیم صهیونیستی نماد منطقه‌ای آن است، گزینه‌ای جز مقاومت ندارد.

۵ـ یک دستاورد در سطح افکار عمومی داخلی نیز اثبات روایتی است که طی دو ماه گذشته همواره افکار عمومی را به آرامش و اطمینان خاطر از برنامه انتقام محور مقاومت در زمان مقتضی دعوت می‌کرد.

توضیح آنکه فاصله بین ترور اسماعیل هنیه در تهران و هدف قرار دادن سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان در بیروت، در بعد روانی اینگونه القا می‌شد که جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت دیگر انگیزه‌ای برای انتقام ندارند. در این میان، در لایه‌های افکار عمومی نگرانی‌هایی ایجاد شده بود و مطالبه آگاهی از زمان انتقام بالا گرفته بود و در این فضا برخی بر آتش تفرقه می‌دمیدند.

اقدام جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران بدون تعجیل و با هماهنگی اضلاع مقاومت، در موعد مقرر اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha