پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
.عده صادق 2

حوزه/ جمعی از روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب علوم دینی مدارس اهل سنت استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای حمایت قاطع خود از عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق ۲ اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت آذربایجان با صدور بیانیه‌ای حمایت کامل خود را از عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ


خدا را شاکریم که بار دیگر ملت استکبار ستیز ایران اسلامی، مردم دلاور مناطق مقاومت، امت بزرگ اسلامی و آزادگان جهان، شاهد عملیات غرور آفرین وعده صادق۲ بودند.

این بار نیز غرش موشکهای بالستیک جمهوری اسلامی ایران غرور کاذب صهیونیست‌ها را در هم شکست، و خواب پیروزی آنان را آشفته نمود.

این پیروزی، تحقق وعده خونخواهی مجاهد شهید اسماعیل هنیه، سید شهدای مقاومت سید حسن نصرالله و سردار دانشمند نیلفروشان بود که رهبر حکیم جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) آنرا به درستی از نیروهای مقاومت مطالبه کرده بود.

این پیروزی برآورده شدن انتظار به حق انتقام سخت بود که تمامی مردم ایران اسلامی، مسلمانان جهان، مردم صبور و مقاوم لبنان، فلسطین و آزادگان جهان داشتند.

خدا را شاکریم که سپاه و ارتش قدرتمند و شورای عالی امنیت ملی با بهترین و موثرترین و مهلک ترین ابزار، ضربه کاری به پیکر پوسیده و لرزان و بی بنیان صهیونیستی وارد نموده و بار دیگر افسانه شکست ناپذیری رژیم منفور و ملعون صهیونیستی را آشکار، و کلام سید الشهداء جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله در سست تر از تار عنکبوت بودن کیان اسرائیل را به اثبات رساند.

ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب علوم دینی مدارس اهل سنت استان آذربایجان غربی ضمن حمایت قاطع خود از عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق ۲، بیعت مجدد خود را با رهبر مسلمین حضرت امام خامنه ای حفظه الله تجدید و عهد میبندیم تا آخرین قطره خون خود، در کنار مجاهدان و مبارزان جبهه جهانی مقاومت خواهیم بود.

امیدواریم در سایه تحقق امت واحده اسلامی، شاهد آزادی سرزمینهای اسلامی، قدس شریف و زدوده شدن این غده چرکین سرطانی از پیکر جهان اسلام باشیم.

وما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان آذربایجان غربی.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha