پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
ز

حوزه/ کارشناس مذهبی گفت: شهادت سید مقاومت عالم مجاهد فاضل شجاع سید حسن نصرالله موجب گسترش فرهنگ شهادت طلبی و فداکاری در میان مردم و نسل‌های آینده شد.

حجت الاسلام محمدجواد میرزایی نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن قدردانی از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، شهادت سیدمقاومت عالم مجاهد فاضل شجاع سید حسن نصرالله را موجب گسترش فرهنگ شهادت طلبی و فداکاری در میان مردم و نسل‌های آینده دانست و افزود: با شهادت او ساز شکاری در برابر دشمن به طور کامل از بین رفت و عزم مردم برای مقاومت افزایش یافت.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله به درک عمیق‌تری از میزان خباثت و پستی دشمن کمک کرد و مردم را نسبت به رذالت آنان آگاه‌تر ساخت گفت: دشمن کور خوانده ما در جبهه مقاومت هزاران سید حسن نصرالله داریم و با شهادت این سید عزیز هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام میرزایی نوش آبادی با بیان اینکه جبهه مقاومت فرمانده پرور است ابراز داشت: اگر دشمن هر یک از فرماندهان جبهه مقاومت را مورد هدف قرار بگیرد فرمانده دیگری علم و پرچم مبارزه با صهیونیست را به دست خواهد گرفت و این علم بر زمین نخواهد افتاد.

کارشناس مذهبی یاد آور شد: اگر چه شهادت شهید نصرالله تلخ است و دشمن فکر می‌کند که ما و جبهه که به ما و جبهه مقاومت ضربه وارد کرده اما در طراحی الهی شهادت شکست نیست کسی که معشوق است معشوقش شهادت است طور از معشوق خود فرار کند بلکه انتظار شهادت را هم می‌کشد و این ویژگی مومنان واقعی است و سید حسن نصرالله مانند جدش امیرالمومنین عاشق شهادت بود و برای شهادت لحظه شماری و گریه می‌کرد.

حجت الاسلام میرزایی نوش آبادی با بیان اینکه شهادت انتخاب نوع مرگ است هیچ کسی حق ندارد نوع مرگ خود را انتخاب کند بعضی با بیماری از دنیا می‌روند بعضی با تصادف تنها شهیدان هستند که مرگ خود را انتخاب می‌کنند تصریح کرد: اشرف الموت قتل الشهاده با شرافت ترین نوع مرگ، مرگ با شهادت است، و این اصلا دیگر مرگ نیست، انتخاب زندگی دیگر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha