چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر / حضور مدیر حوزه علمیه قزوین ومعاونین مرکز مدیریت در سپاه استان قزوین

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هیچ‌گاه با شهادت رهبران و فرماندهان حزب‌الله لبنان، جبهه مقاومت ضعیف نمی‌شود، چرا که ما از عاشورا سرمشق گرفتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، امروز در دیدار با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین گفت: با شهادت دبیر کل قبلی لبنان «شهید سید عباس موسوی» اسرائیل گمان می‌کرد کار حزب‌الله تمام است و این روحیه جنگندگی و رزمندگی در لبنان به اتمام رسیده‌ اما این سید حسن نصرالله بود که اسرائیل و آمریکایی‌ها را از بیروت و مرزهای لبنان خارج کرد.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: هر هدفی که حزب‌الله لبنان در داخل تل‌آویو نشانه گرفت؛ جز هدف نظامی نبود اما رژیم غاصب صهیونیستی حداقل‌های قوانین جنگ نظامی را بلد نیستند و حداقل‌های شعور و شرافت انسانی را ندارند؛ گرچه ما از آن‌ها توقع نداریم اما ملت‌ها و دنیایی که تماشا می‌کنند، سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر که صاحب اختیار هستند، باید این حقایق را بدانند چراکه صدای مظلومان آن‌ها را رها نخواهد کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه در حالی شاهد انواع جنایات تروریستی، کودک کشی، حمله به مناطق مسکونی و قتل و غارت غیر نظامیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین هستیم که واکنش های دوگانه مجامع حقوق بشر در خصوص حوادث و اتفاقات مختلف نشان می دهد تنها وقتی منافع آمریکا و کشورهای غربی در خطر باشد به آن ورود پیدا می کنند و هرگاه حقی، ناحق شد چشم های خود را بسته و سکوت می کنند.

وی ادامه داد: جهان می داند که حقوق بشر تنها ابزاری برای دستیابی به منابع خودشان است و این موضوع را می توان در راهپیمایی و تظاهرات مردم کشورهای غربی و آمریکا در حمایت از مردم فلسطین و لبنان را به وضوح مشاهده کرد که از بارزترین آن نیز اعتراضات ضدتروریستی در حمایت از مردم غزه و فلسطین در دانشگاه های آمریکا توسط دانشجویان آمریکایی است.

سردار آتانی ضمن تبریک عملیات افتخار آمیزسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی بیان کرد:شما مشاهده کریدد که ایران اسلامی و فرزندان شما در نیروهای مسلح این اقتدار و توانمندی را دارند که به راحتی با موشکهای مختلف بتواند از سد گنبد به اصطلاح آهنین عبور کند و مواضع رژیم جعلی اسراییل را نابود نماید.

وی اظهار کرد:این عملیات افتخار آمیز و فراموش نشدنی در مرحله اول با تدبیر و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایران رقم خورد که باید همیشه شکر گزار این نعمت ولایت باشیم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: فلسطین حرف حق دنیا است، رسانه‌ها باید حامل کلام این حقیقت باشند، چون پرچم حق خواهی و مبارزه با ظلم و شرافت در غزه بلند شده و آن را شبیه میدان کربلا کرده است.

سردار آتانی همچنین از مسئولین حوزه علمیه استان قزوین و حضور در سپاه استان قزوین قدردانی نمود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha