پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
ثبت‌نام مستعدین برتر تبلیغی

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از ثبت‌نام دوازدهمین فراخوان مصاحبه مستعدین برتر تبلیغی، ویژه طلاب این حوزه خبر داد.

حجت‌الاسلام مقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر گفت: مدیریت تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی این حوزه، با مشارکت مدیریت اساتید و نخبگان حوزه علمیه خراسان، دوازدهمین فراخوان ثبت‌نام مستعدین برتر تبلیغی را، ویژه طلاب برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: طلاب برادر که سطح یک را به پایان رسانده‌اند، با داشتن حداقل ۲ سال فعالیت تبلیغی در عنوان ثبت‌نامی، می‌توانند در دوازدهمین فراخوان مصاحبه مستعدین برتر تبلیغی شرکت نمایند.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به زمان و نحوه ثبت‌نام اشاره کرد و گفت: طلاب از ۹ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه فرصت دارند، از طریق پورتال طلبگی خود به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers اقدام نمایند.

وی خطابه و سخنرانی، کلاسداری، فضای مجازی، مدیریت فرهنگی، رسانه، هنر، پاسخگویی به مسائل دینی، مشاوره تربیتی و روانشناسی، تبلیغ بین الملل، و مناظره و تبلیغ خاص را، از محورهای مصاحبه برشمرد و گفت: مصاحبه در دو مرحله انجام می‌شود، که در مرحله اول، متقاضیان محصولات خود را با توجه به بخش انتخابی ارسال می‌کنند و در مرحله دوم زمان و تاریخ مصاحبه بعد از تایید محصولات به افراد اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام مقدادی تصریح کرد: بررس اولیه امتیازات لازم جهت دعوت به مصاحبه، از ۱ آذر لغایت ۳۰ دی‌ماه است و برگزاری مصاحبه شناسایی مستعدین برتر فرهنگی تبلیغ از ابتدای بهمن تا اواخر بهمن انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32008613 تماس بگیرند یا به کانال رسمی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان به نشانی https://eitaa.com/howzehfarhang یا به کانال مرکز نخبگان و استعدادهای برتر در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/2937061529C90e3dfbf31 مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha