پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: عملیات وعده صادق ۲ هشداری به رژیم صهیونیستی و حامیانش بویژه آمریکا است که اگر کمترین حرکتی علیه امنیت ایران و ملت ایران اسلامی مرتکب شوند با موشک‌های بالستیک خود آنها را مورد اصابت قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردم گناوه در حمایت از حملات موشکی و عملیات وعده صادق ۲ و بزرگداشت شهدای مقاومت، اظهار داشت: شلیک ۲۰۰ موشک توسط رزمندگان سپاه پاسداران به اهداف از پیش تعیین شده در تاریخ رژیم صهیونیستی بی سابقه بود.

وی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ رزمندگان و آزادگان جهان و روح مطهر شهدای مقاومت را شاد کرد، افزود: شب گذشته مردم منطقه از این حملات حمایت کردند و جشن گرفتند.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اعلام اینکه با اراده رزمندگان ما هیچ نقطه ای از سرزمین دشمن در امنیت نخواهد بود، گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک عملیات ترکیبی اطلاعاتی سایبری بود که با رمز یا «رسول الله» آغاز شد و تمام اهداف از پیش تعیین شده توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران مورد هدف و اصابت قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این پیروزی‌ها و غرور ملی مدیون خون شهدا به ویژه پدر موشکی ایران، شهید تهرانی مقدم است، خاطرنشان کرد: امروز ثمره و نتیجه شیرین ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس با موشک باران سرزمین‌های اشغالی می بینیم.

وی، عملیات وعده صادق ۲ را هشداری به رژیم صهیونیستی و حامیانش بویژه آمریکا دانست و تاکید کرد: اگر کمترین حرکتی علیه امنیت ایران و ملت ایران اسلامی مرتکب شوند با موشک‌های بالستیک خود آنها را مورد اصابت قرار خواهیم داد.

امام جمعه گناوه با اعلام اینکه دنیا بداند امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و افتخار است، یادآور شد: این افتخارآفرینی توسط نیروهای مسلح ما به دست آمده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر اینکه تهدیدهای دشمن را کوبنده تر جواب خواهیم داد، گفت: این پیروزها و شادی‌های ملل مسلمان جهان و مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha