پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
دیدار

حوزه/ استاندار گلستان گفت: شهدا برای پاسداری از این مرز و بوم و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را فدا کردند که این کار آنها با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان به اتفاق جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با خانواده معظم شهید «موسی الرضا خراسانی» دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار، شهدا را عند ربهم یرزقون دانست و اظهار داشت: ۴ هزار شهید استان در زمینه‌های مختلف نقش قابل توجهی در عزت، امنیت و آرامش امروز کشور داشته‌اند.

زنگانه افزود: شهدا برای پاسداری از این مرز و بوم و برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را فدا کردند که این کار آنها با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این دیدار ابراز کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.

وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گران‌قدر است، تصریح کرد: قدردانی و سپاس از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha