پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
تصاویر/ جلسه مبلغات شهر نقده با مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام رضوی با تاکید بر داشتن اخلاص در کارها و تبلیغ گفت: باید در همه کارها خدا را در نظر بگیرید و در تبلیغ خود اخلاص داشته باشید که خدا بدان برکت می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام علیرضا رضویی امروز در نشست با مبلغات شهرستان نقده که در مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طلاب خصوصا طلاب مبلغ باید به رفتارهای خود دقت کافی را داشته باشند چرا که مردم بیش از آن‌که از سخنان آن‌ها تاثیر بپذیرند، از رفتارشان متأثر می‌شوند و لذا از خدای متعال بخواهیم که به ما خصلت‌های شایسته عنایت بکند.

وی ادامه داد: قاطبه مردم به روحانیت و طلاب احترام می‌گذارند و اگر هم برخی رفتارها وجود دارد، باز هم مردم فرق بین طلاب و دیگران را می‌دانند و لذا نباید از ملامت‌هایی که ممکن است در مسیر طلبگی با آن‌ها روبرو شویم، دلسرد شویم و باید از اسلام و انقلاب قاطعانه دفاع کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی تصریح کرد: حضور طلاب در میان مردم و خصوصا مدارس موجب تبلیغ دینی و جلوگیری از بسیاری از سردر گمی‌ها و انحرافات می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی رفتارهایی که دانش آموزان از خود در مدارس بروز می‌دهند، بخاطر ناسازگاری با تبلیغ دینی یا طلاب نیست، بلکه متأثر از برخی رفتارهای نادرستی است که در زندگی یاد گرفته‌اند و رفتارهای خواهرانه و مادرانه توأم با محبتِ مبلغات با دانش آموزان و ابراز محبت به آن‌ها در جذب‌شان به دین خیلی مؤثر است.

حجت الاسلام رضوی با تاکید بر لزوم داشتن اخلاص در کارها و تبلیغ، گفت: باید در همه کارها خدا را در نظر بگیرید و در تبلیغ خود اخلاص داشته باشید که خدا بدان برکت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: درست است که در این مسیر سخت هدایت، یک سری موانع وجود دارد که برای حل این موانع از خدا کمک بخواهیم، وقتی شما به قصد قربت الهی قدم برمی‌دارید بدانید خدا و امام زمانش می‌بیند و در مشکلات در کنار شما هست، خیلی از افراد با دیدن شما آرامش می‌یابند، چرا که ارتباط با خدا موجب می‌شود انسان با دیدن افراد مؤمن و با دیانت به آرامش برسند.

در پایان این مراسم از مبلغات شهرستان نقده تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha