پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
دبیرجامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل گفت: مسئولان در بحث پدافند غیر عامل نهایت هوشیاری و آمادگی را بکار گیرند و وضعیت پیش رو را همچون یک مانور پدافندی برای مواقع جدی در نظر گیرند تا شیطنت رسانه ای غرب و اسرائیل را برای ایجاد هراس در دل گروهی از مردم بی اثر گذارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی آموزش پرورش فارس برگزار شد، با اشاره به موفقیت های ادامه دار آموزش و پرورش در کاهش رتبه استان در کنکور سراسری اظهار کرد: با زحمات معلمان و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش بحمدلله رتبه ی استان در کنکور سراسری کشور از هجدهم به پنجم رسیده و در سال جاری ۹۴ نفر رتبه ی دو رقمی کنکور در استان وجود داشته که البته توقع این است که با توجه به ظرفیت و جایگاه استان این رقم بیشتر از ۴۰۰ نفر باشد.

وی در ادامه معیشت معلمان را مسئه ای ضروری برمشرد و اضافه کرد: اگر معلم از نظر معیشت تامین نباشد تمرکزش را روی تعلیم و تربیت از دست می دهد و نتیجه آن آسیب به جامعه و کشور است. به عنوان نمونه مدارس موفقی همچون مدرسه علوی و رفاه در تهران به دلیل توجه به معیشت معلمان توانستند به جایگاه قابل قبول در آموزش و تربیت برسند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تصریح اینکه آموزش و پرورش باید از مسیر دانشگاه فرهنگیان نسبت به جذب معلمان تراز آموزشی و تربیتی اقدام کند و کمبود های خود را از آن مسیر جبران کند، عنوان کرد: نقش معلمانی که بدون طی این مسیر جذب آموزش و پرورش شدند در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ قابل ردیابی بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه و شهادت سید حسن نصرالله مطرح کرد: با شهادت ایشان جهان اسلام دچار ضایعه دردناکی شد و محور مقاومت عزادار شد اما اینطور نیست که ترور شخصیت های بزرگ مقاومت از سوی باند وحشی رژیم صهیونسیتی بتواند خللی در حرکت و روند مبارزه قهرمانانه آزادگان جهان بخصوص حزب الله لبنان علیه این جرثومه فساد منطقه ایجاد کند.

مسئول مدرسه علمیه محمودیه شیراز با ادامه این مطلب در خصوص عملیات وعده صادق(2) گفت: جهانیان به خوبی شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران بودند که چطور فرماندهان و سربازان دلیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام سرزمین های اشغالی را زیر باران موشک های انتقام از خباثت های این رژیم تبهکار گرفتند و پایگاه های نظامی آن را ویران کرند و موجی از غرور و شادی در جهان اسلام آفریدند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: از دولت پزشکیان جهت پشتیبانی قاطع و شجاعانه برای این انتقام تشکر می کنم و این نکته قابل ذکر است که هر چند تهدید های این رژیم همچون موجودیت آن پوشالی است ولی در صورت اشتباه در تکرار شرارت، اینبار محکم تر تمام زیرساخت هایش نابود خواهد شد تا مقدمه ای برای نابودی این رژیم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در پایان با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل گفت: در این رابطه توصیه این است که مسئولان مربوطه به ویژه در بحث پدافند غیر عامل نهایت هوشیاری و آمادگی را بکار گیرند و وضعیت پیش رو را همچون یک مانور پدافندی برای مواقع جدی در نظر گیرند و همه جوانب را در موضوع پدافند غیرعامل رعایت کنند تا شیطنت رسانه ای غرب و اسرائیل را برای ایجاد هراس در دل گروهی از مردم بی اثر گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha