پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
مدیرکل آموزش و پرورش فارس

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کسب رتبه نخست کشور در بحث نماز و قرآن خبرداد و گفت: اما به مقام ها دل خوش نمی کنیم هدف ما ایجاد تجربه کرسی ارتباط با باری تعالی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، فرشید قاسمی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، در خصوص فعالیت های آموزش و پرورش اظهار کرد: در راستای تبیین مهدویت و افق تمدن نوین برای دانش آموزان موضوع سه شنبه های مهدوی را راه اندازی کرده ایم.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه برای نخسین بار در آموزش و پرورش هیئات مذهبی را راه اندازی کرده ایم، اضافه کرد: موکبی را در ایام اربعین حسینی در کربلا برپا کردیم که حدود 2 هزار نفر از دانش آموزان و معلمان از آن بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی هیئت اندیشه ورز با حضور علما در آموزش و پرورش خبرداد عنوان کرد: در خصوص فعالیت های فرهنگی برنامه ها و طرح های مطلوبی پیش بینی شده که اجرا و برگزار خواهد شد.

وی همچنین از کسب رتبه نخست کشور در بحث نماز و قرآن خبرداد و یادآور شد: اما به مقام ها دل خوش نمی کنیم هدف ما ایجاد تجربه کرسی ارتباط با باری تعالی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha