پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
امام جمعه گلستان

حوزه/ امام جمعه شهرک های غرب شیراز گفت: نباید دانشجویان دانشجوی فرهنگیان با علمای استان بیگانه باشند، از این رو باید یک ارتباطی میان دانشگاه فرهنگیان و جامعه روحانیت تعریف شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محسن روحانی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، در خصوص اجرای برنامه های آموزش و پرورش اظهار کرد: مخاطب عمده هدف طرح هایی که در آموزش و پرورش برگزار می شود دانش آموز است باید یک طرح هایی برای مربیان و معلمان برنامه ریزی شود.

وی افزود: نباید فاصله میان مربیان آموزش و پرورش با دانش آموزان انجام شود، همچنین دانشگاه فرهنگیان که خروجی آن در آموزش و پرورش است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، نباید دانشجویان دانشجوی فرهنگیان با علمای استان بیگانه باشند.

امام جمعه شهرک های غرب شیراز یادآور شد: باید یک ارتباطی میان دانشگاه فرهنگیان و جامعه روحانیت تعریف شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاسمی عضو جامعه روحانیت شیراز نیز ضمن قدردانی از طرح اصلاح ساختار فرهنگی، بیان کرد: طلابی که در آموزش و پرورش مشغول هستند نباید اتصال خود را با حوزه قطع کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: طلاب با هماهنگی حوزه با لباس روحانیت در آموزش و پرورش حضور پیدا کنند، باید به مدارس ابلاغ شود که طلبه و روحانی شاغل در آموزش و پرورش فعالیت های فرهنگی را انجام دهد و حتی امام جماعت مدرسه باشد.

این عضو جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: نظام های جدید آموزش و پرورش، ورزش های خود را به صورت هدفمند انجام می دهند، دانش آموزان ورزش های دفاعی بدون خطر انجام دهند که موجب پویایی دانش آموزش شود.

وی گفت: اردوهای هدفمند، هدفمندی در مسائل علمی و فرهنگی، نظارت بر مشاوران و نظارت بر مدارس غیر انتفائی از جمله دیگر بخش هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha