پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 1189834
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:روحانیت پایه و اساس انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان امروز در همایش طلاب و روحانیون لرستان که در مجتمع ایثار خرم آباد برگزار شد بیان داشت: امروز اشاعه و ترویج آموزه های دینی و قرآنی نجات بخش بشریت است.

وی با بیان اینکه جهاد علمی در راه حفظ و یادآوری منابع اصیل دینی و تبدیل آن به اطلاعات کاربردی و اجرایی به ویژه در جامعه اداری یکی از نیازهای مهم جامعه است بیان داشت: این جهاد علمی با همت و تلاش طلاب و روحانیون محقق می شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه جهاد علمی در راه حفظ و یادآوری منابع اصیل دینی و تبدیل آن به اطلاعات کاربردی و اجرایی در جامعه برای مقابله با تهدیدات انحرافی بسیار موثر است،اظهار داشت: ما امروز به تولید محتوا و اطلاع رسانی به جامعه از طریق ابزار روز نیاز داریم.

شفقت با تأکید بر جهاد سیاسی و بصیرت افزایی جامعه به عنوان یکی از رویکردهای مهم فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون خاطر نشان کرد:بنده به عنوان یک مسئول اجرایی دست یاری به طرف طلاب و روحانیون دراز می کنم چرا که روحانیون و طلاب با مشاوره های خود می توانند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش اختلاف سلیقه کارکنان و خدمت رسانی مطلوب به مردم موثر باشند.

وی روحانیت را پایه و اساس انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به مجاهدت های سید حسن نصرالله و شیخ زکزاکی به عنوان نمونه‌هایی از روحانیون مبارز و متأثر از انقلاب اسلامی گفت: جامعه روحانیت باید در محل‌های رجوع مردم به مسائل دینی، سیاسی و اقتصادی با توجه به شرایط کنونی حضور داشته باشند.

استاندار لرستان به رویدادهای اخیر غزه، لبنان و پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در سال‌های ابتدایی رزمندگان با سنگ مبارزه می‌کردند، اما امروز قلب دشمن را با سلاح‌های ساخته شده به دست جوانان انقلاب اسلامی نشانه می‌گیرند.

شفقت در پایان گفت: یقین داریم رژیم منحوس صهیونیستی با حماسه‌های نیروهای مبارز جبهه‌ مقاومت با هدایت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بهره گیری از بهترین فناوری های ساخت جوانان از صحنه‌ روزگار محو و نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha