پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
جریان مقاومت

حوزه/ معاون ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات صادق ۲ غافلگیرکننده و نمادی از ادامه مبارزات حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار داود غیاثی‌راد در مراسم شهادت سید حسن نصرالله که در شهرستان مرزی خواف برگزار شد، گفت: ما نظامیان کلاه‌خود را در فضای بسته برمی‌داریم اما وقتی آمادگی نظامی خود را می‌خواهیم اعلام کنیم، این‌بار من با کلاه حاضر شدم.

وی با اشاره به تاریخ مبارزات حق و باطل افزود: شهادت قاسم سلیمانی حلقه‌ای از این مبارزات است و وعده صادق 2 امشب مراسمی به یاد سید حسن نصرالله و برای مرد آزادۀ لبنان و غزه یعنی اسماعیل هنیه که واقعاً شهید مقاومت و شهید قدس است، برگزار شد.

سرتیپ غیاثی‌راد گفت: خون شیعه، سنی، بلوچ و عزیزان افغانی در جبهه‌های ما در هم آمیخته شده بود، چون همه برای یک هدف بودند؛ جنگ ما برای حق و باطل است؛ قاسم سلیمانی صدام را مجبور کرد که به سازمان ملل برود و صلح را بپذیرد.

معاون ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عملیات صادق 2 نیز غافلگیرکننده بود برای رژیم صهیونیستی و قاسم سلیمانی امروز ما سردار حاجی‌زاده است و بدانید پایان عمرش شهادت است.

وی تأکید کرد: شبکه های معاند در فضای مجازی تا دلشان خواست به صورت احساسی اقدامی انجام دهند تا غافلگیری نباشد و صهیونیست‌ها از آن استفاده ببرند.

سرتیپ غیاثی‌راد گفت: عملیات صادق 2 مثل عملیات حاج قاسم غافلگیرانه بود و عملیاتی انجام شد توسط جوانان رشید مقاومت و فکر کردند که با کشتن چند صهیونیست تمام شده، اما صهیونیست‌ها گفتند ایران جنگ را گسترش نمی‌دهد.

وی افزود: این جوانان در عملیات سایبری موفق شدند که 83 درصد موشک‌های ما به هدف بخورد، اگرنه 50 درصد موشک‌ها اصابت می‌کرد و از لحاظ فرهنگی و اجتماعی هم مقابله کردند و بدانید که وعده صادق 2 با این سه مورد عملیاتی شد.

معاون ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وعده صادق ما هم نه آغاز مبارزات حق و باطل است و نه پایان آن؛ پایان آن را صاحب عدالت گستر جهانی بر اساس آیه قرآن کریم می‌داند آن هم حضرت مهدی (عج) آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha