پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
رئیس کل دادگستری زنجان

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲، هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل را درهم شکست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق صبح امروز پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان، با گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت و تبریک عملیات غرورآمیز وعده صادق ۲ که با رشادت دلاورمردان رشید سپاه پاسداران و نیروهای مسلح انجام شد، افزود: این اقدام موجب شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودک‌کش را رقم زد و باعث افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق پزشکی قانونی استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان نیازمند تلاش بیشتر مدیران در ابعاد مختلف بوده و در مجموعه پزشکی قانونی که در اجرای عدالت کمک‌کار دستگاه قضائی است، کمبودهایی وجود دارد که نیازمند نگاه حمایتی مسؤولان سازمان پزشکی قانونی است.

این مسؤول با اشاره به اینکه پرونده‌های قضائی که به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود، نیازمند تسریع و تسهیل در اعلام نظر کارشناسی و نتیجه است، خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در حوزه پزشکی قانونی با مشکلاتی مواجه هستند که نبود مراکز پزشکی قانونی در برخی شهرستان‌ها و نیز نداشتن سالن تشریح و تجهیزات، از جمله مواردی است که نیازمند توجه و مساعدت مسؤولان سازمان است.

حجت‌الاسلام فرجی‌برحق کمبود پزشک در مراکز به ویژه در شهرستان‌ها را از دیگر مسائل و مشکلات پزشکی قانونی استان بیان کرد و ادامه داد: حضور پزشکان متخصص و مجرب در مراکز فعال و تجهیز اتاق تشریح در شهرستان‌هایی که در مسیر بزرگراه‌ها قرار دارند، یک ضرورت است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات مهرشاد طهماسبی قدردانی و سید حسین موسوی‌نژاد به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha