پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
عملیات وعده صادق ۲

حوزه/ بسیج اساتید، طلاب و روحانیون پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیر در پی عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران در پیامی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتنداری اما در پی تداوم حماقت دشمنان عملا وارد میدان شد و قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در متن این بیانیه آمده است: پاسخ کوبنده و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به رژیم کودک کش صهیونیستی در پی شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان سید مقاومت، سید حسن نصرالله تحقق وعده الهی بود که موجب خوشحالی مسلمانان جهان و رزمندگان جبهه مقاومت بویژه کودکان مظلوم لبنان و غزه شد.

قطعا این آغاز راهی است که در صورت تکرار اشتباه رژیم صهیونیستی پاسخ محکم تری داده خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران پس از یک دوره خویشتنداری اما در پی تداوم حماقت دشمنان عملا وارد میدان شد و قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ارتش قهرمان و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که توانستند با این اقدام، شکستی بزرگ را بر دشمنان بشریت تحمیل کنند و آنها را خوار و ذلیل نمایند.

پایگاه مقاومت بسیج اساتید و طلاب و روحانیون پیامبر اعظم(ص) شهرستان دیر ضمن ابراز خرسندی، حمایت همه جانبه خود از عملیات وعده صادق ۲ را اعلام می دارد و این عملیات را سیلی محکمی بر چهره منفور استکبار جهانی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha