پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
وعده صادق

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین بختیاری گفت: رژیم جنایتکار صهیونیست به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عملیات تنبیهی سپاه در جنایت های ببشمارش علیه مظلومان عالم پی برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام بختیاری طی مراسمی در جمع اولیاء و مسئولان در دبیرستان دخترانه هاجر در محل مسجد امام رضا(ع) چناران اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله، سردار شهید نیلفروشان و شهدای مقاومت غم بزرگی بر دل مردم گذاشت.

وی گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل باید بداند، عملیات اخیر، عملیات تنبیهی بود و نه حمله و اگر این رژیم به جنایات خود ادامه دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهد کرد.

امام جمعه چناران افزود: در پی جنایات بیشمار رژیم آدم کش صهیونیست، در پی اخطارهایی که به این رژیم منحوس داده شد، ایران اسلامی به واسطه شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران و شهدای مقاومت به اذن رهبری توانست به حمایت از مردم مظلوم کشورهای مسلمان به پا خیزد و با عملیات تنبهی ذره‌ای از جنایات اسرائیل را پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری در بخش دیگر سخنان خود به مناسبت ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس از والدین خواست تا ارتباط خود را با عوامل اجرایی مدرسه حفظ کنند تا از روند آموزشی و رفتاری فرزندان خود مطلع شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری همچنین از دانش آموزان خواست تا از فضای مجازی به صورت مدیریت شده استفاده کنند تا گرفتار عواقب احتمالی آن نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha