پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت:افراد انقلابی وظیفه دارند ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل حاضر وجوان تبیین کنند ،زیرا فرزندان مابعضی از قهرمانان واقعی را نمی‌شناسند تا آنهارا الگو قراردهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،مدرسه علمیه حضرت زینب(س)آستانه با همکاری دبیرستان کوثر و خانم سمانه امیری مبلغه طرح امین مراسمی با موضوع دفاع مقدس وروشنگری در موردحمله سپاه پاسداران به اسرائیل برگزار کرد.

در این مراسم سرهنگ اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به ترور و شهادت سیدحسن نصرالله واسماعیل هنیه افزود: سید مقاومت یک تفکر و ایدئولوژی و جریان فکری است.وی با بیان اینکه این تفکر و ایدئولوژی را باترور نمی‌توان خنثی و خاموش کرد افزود:در این شهادت‌ها حکمتی است چراکه مکتب،مکتب شهادت است.

وی به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا دردفاع مقدس اشاره کردو ادامه داد: به فرموده امام(ره) مادر جنگ، انقلابمان را صادر کردیم و امروزشاهد ظهور حزب الله لبنان وحشدالشعبی عراق هستیم و فتح‌های بزرگ در پیش رو داریم.

فرمانده سپاه ناحیه شازند ضمن عرض تبریک به مناسبت عملیات پیروزمندانه ومقتدرانه وعده صادق۲ افزود: به پشتوانه ملت و رهبری دانا، اسرائیل ومتحدان نادانش بدانند که ارتش مانند آتشفشان دست به ماشه و آماده است تا به سمت دشمن روانه شود وفوران کند.

وی افزود:صهیونیست‌ها امروز یک پاسخ دریافت کردندو بعد از این اگر باز هم به جنایت وشرارت دست بزنند،درهر سطحی که لازم باشدپاسخ خواهیم دادو پاسخ‌های بعدی ما قطعاً محکم‌تر خواهد بود.

سرهنگ اکبری درپایان تاکید کرد: افراد انقلابی وظیفه دارند ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل حاضر وجوان تبیین کنند ،زیرا فرزندان مابعضی از قهرمانان واقعی را نمی‌شناسند تا آنهارا الگو قراردهند. همچنین لازم می‌دانم به عزیزانمان در نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همه عزیزانی که کمک کردندتا این عملیات انجام شود،خدا قوت بگویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha