شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
دهقان

حوزه / بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سید حسن نصرالله نه تنها برای مردم لبنان، بلکه برای همه مسلمانان جهان الگویی زیبا و دوست داشتنی است. این شخصیت می‌تواند تا سال‌ها الهام بخش تولیدات هنری باشد.

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری حوزه با بیان اینکه سید حسن نصرالله الگویی جاودانه در جهان بشریت است، گفت: او در ۳۲ سالگی به دبیرکلی حزب الله رسید اما به جرأت می‌توان گفت از زمانی که وارد مرحله نوجوانی شد راه مبارزه با صهیونیست‌ها را پیش گرفت. ایشان شخصیتی جاودانه داشت که هر فردی را می‌توانست جذب خود کند قدرت بیان او سحر انگیز بود وقتی سخن می‌گفت مخاطب محصور کلام وی می‌شد.

وی افزود: سید حسن نصرالله از همه چیز خود گذشت تا با رژیم اشغالگر قدس مبارزه کند. جوانی و خانواده خود را بر سر این راه گذاشت و هیچگاه همانند افراد عادی زیست نکرد چون همیشه در حال جهاد بود. سید حسن نصرالله نه تنها برای مردم لبنان، بلکه برای همه مسلمانان جهان الگویی زیبا و دوست داشتنی است. این شخصیت می‌تواند تا سال‌ها الهام بخش تولیدات هنری باشد.

بازیگر فیلم «حمله به اچ ۳» تاکید کرد: فیلمی که قرار است در آن زندگی سید حسن نصرالله تصویر شود نباید با اغراق درآمیخته شود، زیرا بزرگی و عظمت این شخصیت به اندازه‌ای است که نیازی به بزرگنمایی ندارد تنها کافی است تا بخواهیم واقعیت را بیان کنیم. پرداختن به واقعیت بهترین مسیر برای تصویرگری سید حسن نصرالله است، البته فیلمسازی که می‌خواهد در این حوزه کار کند باید به موضوع باور داشته باشد.

این بازیگر ادامه داد: سید حسن نصرالله فردی با وجوه مختلف اخلاقی و رفتاری بود. عظمت و بزرگی او تنها در یک شکل خلاصه نمی‌شد بلکه در اشکال مختلف می‌توان زیبایی‌های زندگی این شهید را نشان داد برای مثال سبک زندگی ایشان الگویی مناسب برای مسلمانان سراسر جهان است.

دهقان در انتهای سخنانش تاکید کرد: قهرمانان مقاومت بسیارند و هر یک از قهرمانان مقاومت قادرند الهام بخش فیلم‌های متعددی باشند، اما متاسفانه ما در این حوزه کم کار هستیم در حالی که می‌توانستیم آثار متعددی تولید کنیم. توصیه من این است نهادهای دولتی حامی و یاور آثار ارزشی و دفاع مقدسی باشند به ویژه کارهایی که قرار زندگی بزرگانی چون سید حسن نصرالله را تصویر کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha