جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام مرادپور، گفت: رهبر عزیز و شجاع ما با حضور در نماز جمعه این هفته با وجود تهدید به ترور اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید حسن نصرالله و همراهانش و سردار شهید نیلفروشان، اظهار داشت: پرتاب موشک‌های انتقام و وعده صادق با اینکه دیر انجام شد و برخی فریب وعده‌های آمریکا را خوردند، ولی انجام آن بسیار مؤثر بود.

وی با بیان اینکه این موشک‌ها شادی مردم مظلوم غزه، لبنان و همه ملت آزادی‌خواه را به دنبال داشت، افزود: تلاش دشمن بر تقلیل اهمیت این موشک‌ها بود، اما ایران یک اقدام حسابی برای رژیم صهیونیستی به‌وجود آورد.

امام جمعه ابهر، با اشاره به اظهارات تحلیل‌گران، تصریح کرد: اعلام شده بود رژیم صهیونیستی بعد از تجربه موشک‌باران قبلی ایران، لایه‌های امنیتی موشک را افزایش داده بودند تا کم‌ترین برخورد را داشته باشد، اما ایران با هک سامانه گنبد آهنین بسیاری از موشک‌های خود را به هدف زد.

وی با توضیح اینکه رهبر عزیز و شجاع ما با حضور در نماز جمعه این هفته با وجود تهدید به ترور اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند، متذکر شد: ما در جنگ هستیم و باید این غده سرطانی را با جنگ از بین ببریم.

حجت الاسلام مرادپور، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته، خاطرنشان کرد: کمک به مردم فلسطین مشروع بوده و هیچ‌کس حق اعتراض ندارد، این مردم مظلوم باید از کشور خود دفاع کنند و کاری که نیروهای مسلح ما در پرتاب موشک انجام دادند حق کشور بود و ما در کنار فلسطینیان و مقاومت هستیم.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به امت اسلامی تأکید دارند که تقسیم این امت واحده غلط است و کسی که این کار را انجام دهد، بهره‌ای از اسلام نبرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha