جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
زط

حوزه/ حجت الاسلام کتابچی گفت: همان‌طور که بعد از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله پرچم حزب‌الله را در دست گرفت، بعد از شهادت سید حسن هم پرچم روی زمین نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر، اظهار داشت: خون‌هایی که در مسیر و آرمان حَلَّتْ بِفِنَاءِ الحُسَیْنِ(ع) می‌ریزد، خاصیت خون سیدالشهدایی را پیدا می‌کنند.

وی افزود: به همین جهت خون سیدحسن نصرالله ملت‌ها را بیدار می‌کند، همان‌طور که بعد از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله پرچم حزب‌الله را در دست گرفت، بعد از شهادت سید حسن هم پرچم روی زمین نخواهد ماند.

امام جمعه قمصر، با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند، «شرایط کنونی منطقه به گونه‌ای است که برای دشمن صهیونیستی شرایط مرگ و زندگی است»، ابراز کرد: منطقه در دست حزب‌الله سرافراز است و حزب‌الله پابرجاست و مانند خورشیدی می‌درخشد و عاقبت پیروزمیدان است.

وی از اصلی‌ترین راهبردهای قرآن کریم برای امت اسلام را اتحاد در مواضع و عملکرد دانست و یادآور شد: در نگاه قرآن کریم جزیره‌ای عمل کردن و جدا از هم و متفرق بودن پذیرفته نیست، لذا هر کجا صدایی از تفرقه بین امت اسلام شنیدید بدانید صدای نفاق و منافقین است.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه هر ضربه‌ای که مسلمین می‌خورند به خاطر تفرقه، اختلاف و جدایی است، خاطرنشان کرد: منابع ثروت استراتژیک دنیا در اختیار مسلمانان است، لذا امروز هنوز ثروتی مهمتر و ارزشمندتر از نفت وجود ندارد که منابع اصلی آن در سرزمین امت اسلام است و متعلق به مسلمین، اما اختیارش بدست یهود و کفار است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که در رأس آن ولی فقیه و نایب امام زمان قراردارد، یادآور شد: براساس حکم رهبر معظم انقلاب، همه کشورهای اسلامی از جمله ایران به‌عنوان کشوری مسلمان باید در کنار برادران مسلمانش از حیثیت لبنان دفاع کند.

امام جمعه قمصر، ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب، نیروهای نظامی در وزارت دفاع، ارتش و سپاه پاسداران بخاطر اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق۲ و گرفتن انتقام شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصر الله، ابراز کرد: تمام این موفقیت‌ها را مرهون شجاعت و رشادت رهبر معظم انقلاب هستیم که خود در صف اول مبارزه با رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه امروز سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های سپاه شخم خورده است، اظهار کرد: شایعه کرده بودند رهبر معظم انقلاب به پناهگاه رفته در حالی که ایشان با حضور و اقامه نماز جمعه ضربه سنگین دیگری بر پیکر بی جان این رژیم وارد کردند و به تمام دنیا نیز رسما اعلام کرد که اسرائیل دیگر مرده و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام کتابچی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جمعه امروز توسط نایب بر حق امام زمان در تهران، پیام بسیار مهمی بود تا بعضی از دوستان داخلی از عملیات روانی دشمن نترسند و دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

وی اظهار کرد: امروز دنیا در حال مشاهده این صحنه‌های شگفت انگیز رهبر ماست و امیدواریم این شجاعت به بدنه حاکمیت خصوصا در دولت چهاردهم نیز رسوخ پیدا کند.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه حضور امروز وزیر خارجه کشورمان در بیروت هم نمونه‌ای از انتقال همین شجاعت به بدنه مسئولین است، گفت: تمام این موفقیت‌ها قوت قلب برای تمامی جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام کتابچی ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: این هفته را به همه زحمت کشان در فراجا به‌ویژه کلانتری قمصر خدا قوت می‌گوییم و یاد و خاطره شهدای ارزشمند این نیروهای فدا کار را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha