جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه قیدار گفت: نام پلیس درجامعه، برای مردم آرامش‏‌بخش و امیدآفرین است و تضعیف نیروی انتظامی یعنی به خطر انداختن امنیت جامعه و اگر جامعه ناامن شود زندگی همه به مخاطره می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام سید علی موسوی، در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: الحق و الانصاف برای «مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مدبر سیاسی، سید حسن نصرالله» تصور هر عاقبتی بجز شهادت، تصوری نادرست بود.

وی با بیان اینکه سید حق حیات بر گردن تک تک انسان‌ها دارد، چون با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهیونیزم می‌جنگید افزود: صهیونیزم، پیش از آن که دشمن مذهب تشیع یا دین اسلام باشد، دشمن انسان و انسانیت است.

امام جمعه قیدار به عملیات صادق ۲ نیز اشاره کرد و گفت: ایران پس از پایان سیاست بلندمدت صبر استراتژیک خود به هر گونه اقدام علیه منافعش در منطقه پاسخی قوی داد.

وی ادامه داد: وقوع عملیات موفقیت‌آمیز و دشمن‌شکن وعده صادق ۲ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبلور حس غرور و امید در بین منادیان آزادی ظلم‌ستیزی و تسلیم‌ناپذیری در جهان پر تلاطم امروز منجر شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: بدون تردید بخش مهمی از امنیت امروز جامعه ما از مرزهای طولانی کشور گرفته تا جاده‌ها و شهرها و روستاها، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی جان برکف انتظامی است که برای تأمین این امر مهم، هر ماه تعدادی از آنان مظلومانه توسط اشرار و گروهک‌های تروریستی به شهادت می‌رسند.

وی افزود: هرگونه تضعیف جایگاه نیروی انتظامی باعث تقویت اراذل و اوباش، قانون‌شکنان، گروهک‌های تروریستی اخلال‌گران اقتصادی و مفسدان فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و این بزرگ‌ترین خیانت است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: نام پلیس در جامعه، برای مردم آرامش‏‌بخش و امیدآفرین است و تضعیف نیروی انتظامی یعنی به خطر انداختن امنیت جامعه و اگر جامعه ناامن شود زندگی همه به مخاطره می‌افتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha