شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
شهید پاسدار مجید دیوانی

حوزه/ فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مدافع حرم مجید دیوانی را تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در این پیام گفت: شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و باشکوه است که یک بار دیگر غیورمردانی از دیار علوی با نثار خون و شهادت در راه دفاع از فرهنگ عاشورایی، هنرمندانه سرود ایثار و شهادت و ظلم‌ستیزی سرودند و به سوی معبود خود پر کشیدند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. (سوره آل عمران –آیه ۱۶۹)

شهادت هنر مردان خداست و چه زیبا و باشکوه است که یک بار دیگر غیورمردانی از دیار علوی با نثار خون و شهادت در راه دفاع از فرهنگ عاشورایی، هنرمندانه سرود ایثار و شهادت و ظلم‌ستیزی سرودند و به سوی معبود خود پر کشیدند. شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند اینجانب شهادت افتخار آمیز مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) سرباز سرافراز ولایت و شیر مرد سپاه شهید والامقام مجید دیوانی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمان و شما خانواده معزز که مایه فخر و مباهات خانواده بزرگ سپاه پاسداران و نیروهای مسلح هستید تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهداء (ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پاسدار شهید مجید دیوانی از مدافعان حرم اهل بیت(ع) و از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه بود که ۱۲ مهر ماه بر اثر حملات هوایی صهیونیست‌ها مجروح و به علت جراحات وارده به کاروان شهدا پیوست.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم مجید دیوانی، امروز با حضور مردم قدرشناس در شهرستان خرمشهر تشییع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha