جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
محمودی امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: شهادت مزد سی ساله مقاومت و مجاهدت رهبر حزب الله لبنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کنگان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت: شهادت مزد سی ساله مقاومت و مجاهدت رهبر حزب الله لبنان بود.

وی با تجلیل از شخصیت کم نظیر شهید سید حسن نصرالله، افزود: شهیدان بزرگ ما از جمله شهید سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی مصداق آیه شریفه مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا، بودند.

امام جمعه کنگان ابراز کرد: خون شهید سید حسن نصرالله مانند وجودش ثمربخش است.

حجت الاسلام محمودی با قدرشناسی از ملت بزرگ ایران در برگزاری مراسم شهادت رهبر جبهه مقاومت و نیز سیل خروشان عاشقان ولایت و رهروان شهدا در نماز جمعه به امامت ولی فقیه زمان، گفت: به شهادت رساندن شخصیت‌هایی بزرگی چون شهید سید حسن نصرالله، موجب عقب نشینی امت اسلام نمی‌شود.

وی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق ۲ و قدرشناسی از فرماندهی معظم کل قوا، سپاه سرافراز و قهرمان و نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق ۲ نمایشی از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و ضربه شستی به دشمن جنایتکار و سگ هار منطقه بود.

امام جمعه کنگان عنوان کرد: اقدام شجاعانه سپاه تسلی بخش دل داغدار امت اسلام و نمایش اقتدار نظام دینی در برابر دشمنان جنایتکار بود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نقش آمریکا در جنایات اخیر، از جمله شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه و دیگر شهدا، یادآور شد: این جنایت نیز مانند دیگر جنایات بشری در سایه حمایت آمریکا و کشورهای غربی صورت گرفت و لذا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همواره نماد انزجار ملت بزرگ ایران از استکبار جهانی و ایادی اوست.

وی به حکم و فرمان ملی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای در خصوص کمک به جریان مقاومت و مظلومین در لبنان و غزه اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن‌ها را یاری کنند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت هفته فراجا و تجلیل از فرماندهان و کادر نیروی انتظامی و پایگاه مرزبانی شهرستان کنگان، تأکید کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی نقشی برجسته در امنیت پایدار کشور دارند.

حجت الاسلام محمودی ابراز کرد: امنیت داخل و مرزها و دریاهای ما مدیون مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان است.

وی بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در سایه سار امنیت برقرار می‌شود و امروز حجم بزرگ سرمایه گذاری در کشور از جمله در میدان پارس جنوبی و نیز امنیت در بازار سرمایه گذاری و کار مدیون همین امنیتی است که نیروهای فداکار و ایثارگری مانند نیروی انتظامی انجام می‌دهند.

امام جمعه کنگان، مردمی بودن را یکی از مولفه‌های نیروی انتظامی در کشور دانست و یادآور شد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه‌ای بزرگ و کم نظیر برای تامین کنندگان نظم و امنیت داخل کشور است.

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت روز روستا و عشایر و تاکید بر این مهم که کم بودن روستاها در شهرستان کنگان باید بسترساز خدمات بیشتر به روستاییان باشد، عنوان کرد: کم‌توجهی به روستاها و عشایر غیور در کشور، موجب گسترش زندگی حاشیه نشینی در شهرها می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha