جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری بیان داشت: از خون نصرالله عزیز نصرالله های بسیاری بر خواهد خاست و ضربات بسیار سنگین تریم بر پیکر ضعیف و رو به زوال صهیون خواهد نواخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری، امام جمعه بخش چغادک، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با محکوم کردن جنایت تروریستی عظیم رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و شهادت سید بزرگ مقاومت سید حسن نصرالله گفت: روزی سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان اعلام کرد که اسرائیل شر مطلق است، اسرائیل آن سید عزیز را به همراه خانواده اش با شلیک موشک به خودرو به شهادت رساند.

وی افزود: آن روز رژیم خبیث صهیونیستی فکر می‌کرد توانسته است حزب‌الله را شکست دهد ولی کسی رهبری حزب الله را به عهده گرفت که بسیار شدیدتر و توفنده از سید عباس بر اسرائیل تاخت و او سید عزیز ما سید حسن نصرالله بود که با توسعه همه جانبه حزب الله خواب را بر صهیونیست‌ها حرام کرد .

امام جمعه بخش چغادک افزود: امروز هم این رژیم کافر با به شهادت رساندن سید حسن نصرالله عزیز گمان کرده است که حزب الله لبنان تضعیف می‌شود و امنیت اسرائیل تأمین می‌شود در حالیکه این خیال باطلی است.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: از خون نصرالله عزیز نصرالله های بسیاری بر خواهد خاست و ضربات بسیار سنگین تریم بر پیکر ضعیف و رو به زوال صهیون خواهد نواخت.

وی با بیان اینکه دوباره هدایت‌گری خون نصرالله و طنین کلام الهی او لرزه بر اندام اسرائیل خواهد انداخت گفت: پاسخ موشکی سنگین ایران به جنایات اسرائیل، دل ملت ایران و جبهه مقاومت و آزادگان جهان را شاد کرد و امنیت پوشالی رژیم غاصب و اشغالگر را به باد داد و ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

امام جمعه بخش چغادک در خصوص سخنی پیرامون شجاعت عجیب رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب اسلامی در این روزها شجاعت شگفت‌انگیز خود را بار دیگر نشان داد. هم در صدور فرمان حمله به رژیم صهیونیستی و هم در حضور در نماز جمعه امروز با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی. رهبر عزیز ما بارها و بارها در طول عمر مبارزاتی خود نشان داد که در راه خدا از هیچ چیزی نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: او با فرمان خود و با حضور خود در صحنه در از خطر، همه ملت‌های آزاده و جبهه مقاومت را دلگرمی می‌دهد و بار دیگر نشان داد که او و ملتش عاشق شهادت هستند. همانطور که شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی می‌گفت؛ ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم.

حجت الاسلام خدری ابراز داشت: امروز هزاران دل عاشق از سراسر کشور و از مردم تهران خودشان را به مصلای جمعه‌ی تهران رسانده‌اند تا در کنار رهبرشان باشند و با حضور خود لرزه بر تن دشمنان بیاندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha