جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
جامعہ کراچی میں معراج الہدیٰ صدیقی

حوزه/ عالم اهل سنت پاکستانی گفت: امام و رهبر من سید علی خامنه ای است و هرکس می خواهد با طاغوت بجنگد باید به لشکر سیدعلی خامنه ای بپیوندد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، کنفرانسی به مناسبت «یوم مصطفی» در دانشگاه کراچی پاکستان، برگزار شد که در این مراسم اساتید و علما از مذاهب مختلف حضور داشتند، عضو مهم حزب جماعت اسلامی پاکستان دکتر معراج الهدی صدیقی، گفت: سیدعلی خامنه ای (رهبر معظم انقلاب اسلامی) رهبر واقعی کل امت اسلامی در این زمان است.

دکتر صدیقی با اشاره به وضعیت کنونی، اسرائیل را مسئول نسل کشی جاری در فلسطین خواند و گفت که شهید اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله جان خود را فدای امت کرده اند.

وی از خدمات سید حسن نصرالله قدردانی کرد و گفت که سید حسن نصرالله در جنگ ۲۰۰۶ شاهکاری را انجام داد که بسیاری از کشورهای عربی نتوانستند با هم انجام دهند و او حزب الله را به یک نیروی بزرگ تبدیل کرد.

دکتر صدیقی با اشاره به خطبه های نماز جمعه ۱۳ مهر حضرت آیت الله خامنه ای، آن را «بهترین خطبۀ قرن» خواند و دانش آموزان، معلمان و جوانان را به شنیدن آن تشویق کردند.

سخنران مراسم در ادامه افزود: چالشی که رهبری در خطبه های نماز جمعه علیه آمریکا و اسرائیل بیان کردند، قدرت های ظالم را کاملاً ناامید کرده است.

این عالم اهل سنت، با ابراز همبستگی با رهبر معظم انقلاب گفت: امام و رهبر من سید علی خامنه ای است و هرکس می خواهد با طاغوت بجنگد باید به لشکر سیدعلی خامنه ای بپیوندد.

وی بیان کرد: کسانی که می خواهند به لشکر رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بپیوندند باید پشت سر سید علی خامنه ای بایستند.

این محقق دینی با اشاره به حملۀ وعده صادق۲، گفت: زمانی که ایران در اول اکتبر به اسرائیل حمله کرد، تنها اهداف نظامی را هدف قرار داد و به زنان، کودکان و غیرنظامیان آسیبی نرساند. او گفت که ایران بالاترین معیارهای اخلاقی را حتی در زمان جنگ نشان داد.

دکتر صدیقی با اشاره به پیشنهاد حمله احتمالی آمریکا به تاسیسات نفتی ایران، گفت: اگر تلاشی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی صورت گیرد، مسلمانان جهان متحد شده و از آن محافظت خواهند کرد.

دکتر معراج الهدای صدیقی با اشاره به استحکام نظام انقلاب اسلامی ایران، گفت: زمانی که رئیس جمهور ایران چند ماه پیش به شهادت رسید، بلافاصله انتخابات جدید برگزار شد و رئیس جمهور جدید انتخاب شد.

این عالم برجسته اهل سنیت با قدردانی از سیستمی که تحت رهبری آیت الله خمینی (ره) ایجاد شد، گفت: آمریکا چهل سال است که تلاش می کند ایران را تضعیف کند، اما علیرغم تحریم ها، ایران موشک های بالستیک تولید کرده و به زودی به قدرت هسته ای نیز خواهد رسید.

وی در ادامه توضیح داد: جنون جنگی اسرائیل به تهدیدی برای جهان تبدیل شده است و ما در کنار لشکر خدا هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha