دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
کتائب

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا در ایران گفت: خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر همچون مرهمی بود بر زخم مظلومان وعزم مجاهدین را تقویت و روحیه آنها را چه در شاخه جهادی و چه در بعد سیاسی بالا برد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، بعد از گذشت چند روز از سخنان مهم رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه نصر همچنان نکات مهم این خطبه ها از سوی کارشناسان و ناظران بین المللی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. مخاطب سخنان رهبر انقلاب در خطبه دوم به زبان عربی تمام ملت های عربی بودند که ایشان در این خطبه مسلمانان را به دفاع از محور مقاومت در برابر دشمن متجاوز صهیونیستی فراخواندند و اسرائیل را دشمن واحد تمام ملت‌های مسلمان معرفی کردند.

شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهدا عراق در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نکات مهم خطبه‌های رهبری در نماز جمعه نصر اظهار کرد: به نظر من امام خامنه‌ای مرد صلح و جنگ و پناهگاه اسلام و مسلمین در زمان حاضر است.

وی با اشاره به تأثیر دو خطبه رهبر انقلاب به زبان فارسی و عربی بر روی مردم و مجاهدان محور مقاومت توضیح داد: خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه نصر همچون مرهمی بود بر زخم مظلومان و سخنان ایشان به منزله سلاحی مهلک و کشنده برای دشمنان اسلام و محور مقاومت بود.

نماینده کتائب سید الشهداء در جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خامنه‌ای به گونه‌ای شهید سید حسن نصرالله را مدح و رثا کرد که تا قبل از سخنان ایشان هیچ کس چنین کاری را انجام نداده بود.ایشان تمام خلاها در رویارویی با دشمن صهیونیستی را پر کرد وعزم مجاهدین را تقویت و روحیه آنها را چه در شاخه جهادی و چه در بعد سیاسی بالا برد.

العبادی با اشاره به سخنان رهبری در دعوت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی گفت: ایشان تمام نقشه‌های سیاسی دشمن را از بین برد و همه جهان را به مقابله با دشمنان فراخواند به طوری که دیگر کسی بهانه ای برای دفاع از رژیم صهیونیستی نداشته باشد، زیرا فلسطین و لبنان مسئله امت اسلامی است و سکوت در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آن حرام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha