یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
قادری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای ۱۰ «رویداد شهرستانی نوجوان آوینی با عنوان نوآوین» در سطح شهرستان‌های این استان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از اجرای ۱۰ «رویداد شهرستانی نوجوان آوینی با عنوان نوآوین» در سطح شهرستان‌های این استان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح با حضور اساتید متخصص و کاربلد آموزش‌های لازم در زمینه تولید آثار هنری در قالب‌های موشن‌گرافی، ویدئو کست، مستند کوتاه، مصاحبه، پادکست و نماهنگ به نوجوانان پسر هنرمند دهه هشتادی شرکت کننده ارائه می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن ارائه توضیحاتی اجمالی پیرامون «رویداد نوآوین» اضافه کرد: رویداد استانی (دوره مقدماتی) با همکاری مشترک میان ستاد تشکل نوآوین و اداره کل تبلیغات استان در سه مرحله پیش‌رویداد، رویداد و پسارویداد، انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: این طرح به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و با هدف توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد، ارزشی، کارآمد و پویا جهت تولید محتواهای رسانه‌ای فاخر انقلابی در راستای جهاد تبیین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha