جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق

حوزه / فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی تأمین امنیت پایدار در سراسر کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توانایی‌ها و آمادگی‌ های نیروی انتظامی و عزم و ایمان کارکنان آن باید روز به روز ارتقا پیدا کند (مقام معظم رهبری)

بی شک نیروی انتظامی یکی از عوامل اصلی تأمین امنیت پایدار در سراسر کشور به شمار می رود و به عنوان مظهر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش تعیین کننده ای در بهبود شاخص های امنیت ملی برعهده دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش شبانه‌روزی خود، نقش مهمی در حفظ امنیت و آرامش کشور ایفا می‌کند و این نیرو با اتکا به ارزش‌ های اسلامی و انقلابی، همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

بی تردید بخش بسیار بزرگی از این صفحات زرین، مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌ دریغ فرزندان این مرز و بوم است که پای در راه حفظ نظم و ارزش‌ های این انقلاب نهاده و در این مسیر، لباس سبز خدمت و ایثار را بر تن کردند.

با درود فراوان بر همه شهدای عزیز، بویژه شهدای سرافراز فراجا، این روز را به یکایک کارکنان خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)

سیزدهم مهرماه یک هزار و چهارصد و سه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha