جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
شاهرخی

حوزه/ امام جمعه خرم آباد گفت: سامانه موشکی رژیم صهیونیستی با حمله موشکی ایران تبدیل به آبکش آهنین شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه کارکنان و زحمت کشان این نهاد خدوم و حافظ امنیت بیان داشت: نیروی انتظامی از ستون‌های امنیت کشور است و وظیفه تامین نظم و امنیت جامعه را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۲ جهت دارد، یک جهت آن نمایش اقتدار و دیگری نمایش رحمت و مهربانی است افزود: اقتدار نیروی انتظامی در اعمال قانون مقابل قانون‌شکنان، اراذل و اوباش، بر هم‌زنندگان نظم و سارقان است که امنیت و آرامش مردم را به خطر می‌اندازند.

امام‌ جمعه خرم آباد اظهار داشت: جهت دیگر فعالیت های نیروی انتظامی تلاش برای ایجاد بستر امنیت برای انجام فعالیت های دینی، مذهبی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با وقایع لبنان و شهادت سید حسن نصرالله بیان داشت: بیانات معظم له حاوی پیام‌هایی است، پیام اول اینکه آمریکای جنایتکار و چند کشور اروپایی هم‌پیمان با آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند و دیگر حامی نیستند.

وی با بیان اینکه نکته دوم در پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی)این بود که سرنوشت منطقه را محور مقاومت از جمله حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد و نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که استقرار سگ هار صهیونیستی در قلب کشورهای اسلامی تنها برای محو فلسطین و اعراب نیست، بلکه این غده سرطانی در میان کشورهای اسلامی است تا امت اسلامی را محو کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فلسفه قرار دادن رژیم جعلی صهیونیستی برای محو مسلمانان بوده و باید همه به ویژه نسل جوان به این نکته دقت کنند،افزود: نکته چهارم مربوط به شهادت اسماعیل هنیه به عنوان رهبر جبهه حماس و سید حسن نصرالله به عنوان دبیر کل حزب‌الله در آستانه طوفان الاقصی است و نکته قابل توجه این است که این ۲ نفر در یک مسیر به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه گاهی برخی مطالبی از سر تعصب، غیرت، شجاعت و اقتدار شنیده می‌شود خاطر نشان کرد: راهبرد مقابله با رژیم خونخواه صهیونیستی یک جنگ فرسایشی و تدریجی برای مهاجرت معکوس و از بین رفتن امنیت شهرک‌نشینان به خصوص شهرک‌نشینان شمال فلسطین است.

وی با بیان اینکه آمریکا رئیس همه شیطان‌ها است و کارش فریب افراد است، افزود: آمریکا قتل و غارت، کودک‌کشی، حمله به بیمارستان و اردوگاه را انجام می‌دهد و به دروغ ادعای حقوق بشر دارد و هرگز نباید به این جرثومه فساد اعتماد کرد.

امام جمعه خرم‌آباد خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «همه مسلمان با امکانات خود در کنار لبنان و حزب الله بایستند» و این فرمایش ایشان بُعد فقهی، سیاسی، نظامی و تجهیزاتی دارد و این فتوی یک واجب عینی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: با وجود حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی هم‌پیمانش برای مقابله با حمله موشکی ایران اما اغلب موشک‌های پرتاب شده ایران به هدف برخورد و سامانه موشکی رژیم صهیونیستی تبدیل به آبکش آهنین شد.

وی تاکید کرد: برخورد موشک‌ها به اهداف نظامی این پیام را انتقال داد که ما محل استقرار پایگاه نظامی را هدف قرار دادیم و ما هم می‌توانیم عملیاتی که شما در در غزه و ضاحیه لبنان انجام دادید را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: نمازگزارانی که بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در خطبه‌های نماز جمعه دشمن‌شکن و در نصر و فتح جمعه می‌شنوید، بدانید ایران اسلامی امروز نماد عزت و قدرت اسلام است و حمایتش از کشورهای مقاومت روزگار را بر دشمنان بشریت سیاه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: آمریکا، هم‌پیمانانش و رژیم جعلی صهیونیستی بداند که تنازع و تقابل با توده‌های میلیونی مسلمان بی‌فایده است و رژیم جعلی نابود خواهد شد.وی با بیان اینکه ملت ایران دشمن شناس است، گفت: سلاح ما ایمان، جهاد، علم، فناوری، وحدت و هوشیاری است و اگر ملتی این‌ها را داشته باشد هیچکس نمی‌تواند به او آسیب برساند.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: سران قوا و همه سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌گزار قدر چنین ملتی را بدانند و در رفع مشکل مردم با همت و کار شبانه روزی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه در نگاه امام و رهبری هر دسته و گروهی که به اسلام و ارزش‌های اسلامی، مصالح ملی و سرنوشت کشور، خدمتگزاران حقیقی و به مردم احترام گذاشت چنین فردی محترم است، افزود: تلاش شود در اندیشه و عمل آنچه انجام می‌دهیم به نفع اسلام و مسلمانان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha