جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: قطعا و حتما خون‌های مظلومان غزه و لبنان بزودی رود نیلی خواهد شد و باذن الله رژیم صهیونسیتی و فرعون‌های زمان ما را غرق و نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: امر خداوند به مسلمانان و امت اسلام، داشتن صلابت قاطعیت در مبارزه با دشمن جانی است و کسی که جز حرف زور نمی‌فهمد، باید با قدرت و قاطعیت او را سر جایش نشاند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند نیروی انتظامی یکی از ستون‌های مستحکم امنیت در کشور است، توصیه من همواره به نیروی انتظامی این بوده که شما یک روی اقتدار دارید و یک روی رحمت و این دو مکمل یکدیگرند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: امنیت امروز شهر، روستا و محله خود را مدیون مجاهدت‌های نیروی مخلص انتظامی هستیم و از زحمات و مجاهدت‌های آنان صمیمانه تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، ابراز کرد: شهادت به عنوان زیباترین ارزش‌های انسانی هنر مردان است، انسان‌های زیرک و هوشیار نمی‌گذارند این جان، ارزان از دستشان برود و در مقابل، چیزی عایدشان نشود بلکه با اهدا این جان در راه رضای خداوند، بهترین و بالاترین پاداش‌ها را دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد: تصور هر عاقبتی بجز شهادت، برای مردان بزرگی مانند سید مقاومت تصوری نادرست بود، فیض شهادت پس از این همه مجاهدت، حق مسلّم او بود و در حقیقت سید به آرزوی دیرینه‌اش که همان فدا شدن در مسیر دین خدا و نائل شدن به مقام شهادت بود رسید.

امام جمعه خورموج با بیان اینکه سید مقاومت حق عظیمی بر گردن امت اسلام و مردم جهان دارد، ابراز کرد: چون سال‌ها با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهیونیزم با شجاعت حیدری به نیابت امت اسلام، پنجه در پنجه بود و لذا داغ او حقیقتاً سنگین است و سنت پیروزی حق بر باطل ولو به تعداد کم را برای ما معنا کرد.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: امروز داغ سید حسن، برای قلب مبارک امام عصر(عج)، نایب برحقش و امت اسلامی، به مثابه داغ مالک اشتر برای امیرالمومنین(ع) و داغ قمر بنی هاشم برای سیدالشهداء(ع) است، اما حکمت وزیدن باد، رقصاندن شاخه‌ها نیست، امتحان ریشه‌هاست و سنت الهی این است که با این طوفان عظیم ریشه‌های مقاومت قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد شد.

امام جمعه خورموج بیان کرد: دشمن خونخوار ما بداند که به قول دانای عالمیان، مولای ما امیرالمومنین(ع) عالم تحت مدیریت و ربوبیت لحظه‌ای خدای واحد قهار است و سنت‌ قطعی و حتمی و تخلف ناپذیر خداوند نیز سنت انتقام از مجرمان است.

وی تصریح کرد: همچنانکه فرعون استکبار ورزید و خون ریخت و مشمول این سنت شد و همان رود عظیم نیل که سرچشمه تمام ثروت و قدرت و تمدن آن‌ها بود، مامور نابودی آن‌ها شد و فرعون در رود نیل غرق شد.

وی ادامه داد: قطعا و حتما خون‌های مظلومان غزه و لبنان بزودی رود نیلی خواهد شد و باذن الله رژیم صهیونسیتی و فرعون‌های زمان ما را غرق و نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha