شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
تصاویر/مراسم هفتمین روز شهادت سید مقاومت در مشهد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده نامقی گفت: منافقین جدید کسانی‌ هستند که دم از انقلاب، اسلام و امام و رهبری می‌زنند به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند؛ لذا ما سر دوستی با آمریکا نداریم بعد از شهادت ۲۵۰ هزار شهید این کشور و شهدای شاخصی سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی با آمریکا پدرکشتگی و برادر کشتگی داریم لذا لعنت خدا بر کسانی که دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی شامگاه جمعه ۱۳ مهرماه در اجتماع بزرگداشت شهید رسول دوست محمدی از شهدای امنیت و مراسم هفتمین روز شهادت سید حسن نصرالله در خیابان فلسطین اظهار داشت: اجتماعی که در نماز جمعه تهران چشم همه عالمیان را خیره کرد یکی از ثمرات خون شهدا است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بعد از وعده صادق ۲ تهدید کرده بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار می‌دهد بعد از اعلام رسمی نماز جمعه تهران به امامت امام خامنه‌ای بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی سفرهایشان را به ایران لغو کردند و آمریکا حمایت رسمی خود را از اقدامات این سگ هار منطقه، رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی اضافه کرد: اما رهبر شجاع و بصیر و با معنویت ما با اقدام عملی خود در اقامه نماز و حضور شهادت‌طلبانه ملت بصیر و شجاع باشکوه‌ترین نماز جماعت و باشکوه‌ترین نماز جمعه تاریخ در روز جمعه ۱۳ مهرماه اقامه کردند.

وی با بیان اینکه همه آزادی‌خواهان عالم در مقابل این حماسه که کمتر از وعده صادق ۲ نبود سر تعظیم فرود آوردند، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، آمریکا تهدید کرده بود ترامپ قمارباز که اگر ایران اقدامی انجام ‌دهد ۵۲ نقطه حساس را در ایران مورد هدف قرار می‌دهد از جمله حرم امام رضا، بیت رهبری؛ اما فردای آن روز پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط موشک‌های سپاه غیرت و عزت به دستور رهبر انقلاب اسلامی شخم زده شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده نامقی تصریح کرد: حماسه رهبر معظم انقلاب یادآور حماسه شاگردان مکتب روح‌الله یعنی حاج قاسم سلیمانی و شهید چمران است که در مقابل چشم دشمنان روی خاک ریز شجاعانه قدم برمی‌داشتند یادآور کربلاست که بعضی از شهدای کربلا مانند عابس زره و لباس را از تن بیرون آوردند و از شهادت و مرگ درراه خداترس و واهمه نداشتند.

شاخصه شهدای ما تبعیت محض از ولی‌فقیه است

وی ادامه داد: در عصر غیبت امام زمان(عج) و یتیمی شیعه، رهبری شجاع بصیر و با معنویت داریم همه آزادی خواهان عالم در مقابل عظمت ملت ایران و رهبری شجاع و بصیر ما سر تعظیم فرود می آورد لذا شاخصه شهدای ما تبعیت محض از ولی‌فقیه است.

وی درباره ویژگی‌های شهدای امنیت از جمله شهید دوست محمدی اشارخ کرد و گفت: کارگری و نگهبانی می‌کرد اما بخشی از درآمد خود را برای تحقق فرامین نایب امام زمان اختصاص داده بود، در موضوع حجاب او غیرت داشت امروز عاقبت‌به‌خیری تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی اطاعت از ولی‌فقیه را یکی از ویژگی‌های مهم شهید سید حسن نصرالله بیان کرد و افزود: این ولایت، ولایت حقیقی است این شاخصه را باید برای خود نصب العین و الگو قرار دهیم نباید از دانشجویان آمریکا و اروپا در پیروی از امام خامنه‌ای عقب بمانیم باید به هنگام عمل کنیم و کم نگذاریم.

وی به اهمیت جهاد تبیین در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سالی است که به واجب عینی و فوری جهاد تبیین تأکید می‌کنند تا جایی که در سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در سخنرانی امروز به این موضوع پرداختند؛ امروز چقدر من و شما با اطرافیانمان نسبت به شبهاتی که دشمن در جامعه اسلامی ایجاد کرده است به رفع شبهه در اذهان عمومی پرداخته ایم باید به‌موقع اقدام کنیم زیرا اگر به‌موقع پاسخ دشمن را ندهیم دیگر در آینده سودی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده نامقی عاقبت‌به‌خیری در تبعیت از ولی‌فقیه بیان کرد و تأکید کرد: دست و بازوی رزمندگان سپاه غیرت و عزت را می‌بوسیم به‌واسطه اقدامی که در وعده صادق دو انجام دادند؛ لذا امروز فقط به حمله موشکی زمینی به رژیم صهیونیستی و این غده سرطانی نباید اکتفا کرد از دریا و آب‌های رژیم صهیونیستی و از آسمان او نباید غافل شد؛ روزانه ۲۲۰ هزار بشکه نفت به رژیم صهیونیستی وارد می‌شود این کشتی‌ها را باید مورد هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: لوله نفتی که از کشور آذربایجان روزانه ۴۳درصد انرژی رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کند این لوله را باید مورد هدف قرارداد و نکته حائز اهمیت این است که به دستور قرآن کریم عمل کنیم که خدای متعال در قرآن کریم فرموده است و قاتلو ائمه الکفر فقط به زدن مراکز امنیتی و حساس نظامی اکتفا نکنیم امروز از مصادیق ائمه کفر شخص نتانیاهو، بایدن و ترامپ است.

وی در پایان با بیان اینکه ما منتظر اقدام عملی سپاه در نابودی سران کفر هستیم، یادآور شد: در مجلس یادبود شهدا تجدید پیمان با شهدا می‌کنیم که تا پای جان تا آخرین قطره خون در جبهه ایستاده‌ایم، البته در ادبیات سیاسی کشور باید یک بازنگری کنیم دیگر به مجاهدین خلق نباید منافق گفت زیراکسانی که ۱۷ هزار فرزندان این ملت را به شهادت رسانده‌اند منافق و دورو نیستند آن‌ها محارب هستند.

منافقین جدید کسانی هستند که به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند

وی تأکید کرد: منافقین جدید کسانی‌ هستند که دم از انقلاب، اسلام و امام و رهبری می‌زنند و به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند؛ لذا ما سر دوستی با آمریکا نداریم، بعد از شهادت ۲۵۰ هزار شهید این کشور و شهدای شاخصی سید حسن نصرالله، حاج قاسم سلیمانی با آمریکا پدرکشتگی و برادر کشتگی داریم؛ لذا لعنت خدا بر کسانی که دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha