شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
محی آباد

حوزه/ حجت الاسلام خجسته در خطبه نماز جمعه تاکید کرد : این انتقام طول کشید و چشم ما را روشن کرد اما دل ما هنوز داغدار است و این داغ فقط با نابودی صهیونیست سرد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام مصطفی خجسته امام جمعه محی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت گفت: شهادت جانسوز سید مقاومت یار و یاور رهبری، عمار سید علی، سرباز امام زمان، فرمانده میدان نصرالله، خار چشم دشمنان، عبدالصالح خدا، شهید سید حسن نصرالله را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: طبق این آیه شریفه ۲۱۴ بقره یکی از صفات متقین صبر در سختی ها و مشکلات است. ﺩﺭ ﺭﻭﺍیتی ﺍﺯ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺍﻛﺮم ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻴﻢ: ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺎ ﺳﺨﺘﻲ ﻫﺎ ﭘﻴﭽﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ و ﺩﺭ ﺭﻭﺍﻳﺖ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺁﻣﺪﻩ: ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ، ﭼﻨﺎﻥ ﭘﺎﺩﺍﺷی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ: ﺍی ﻛﺎﺵ ﺍﻳﻦ ﺳﺨﺘی ﻫﺎ ﺑﺎ ﺳﺨﺘی ﺑﻴﺸﺘﺮﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ. ﻣﺸﻜﻠﺎﺕ، ﻋﺎﻣﻞ ﺭﺷﺪ ﻭ ﻗﺮﺏ ﻭ ﺭﺍﻩ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ است.

امام جمعه محی آباد یاد آورشد: در این مسیر مقاومت ما هزینه دادیم و بسیار سنگین هزینه دادیم شهادت سید الشهدای مقاومت داغی سنگین به دل ما گذاشت و این داغ آنجا سنگین تر شد که چشمان امام مقاومت را دیدیم ما که دستمان به امام زمان نمی رسد باید به حضرت آقا بگوییم.

حجت الاسلام خجسته در خطبه دوم ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: اگر کسی پیروزی و یاری خدا را میخواهد باید خدا را یاری کند یاری خدا هم به صبر در مسیر الهی و راه حق و حقیقت است. خود و خانواده را برای جهاد و مقابله اصلی آماده کنیم.

وی با اشاره به پاسخ موشکی ایران گفت: در این هفته شاهد انتقام نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم این انتقام در این سطح نشان داد الحمدلله ما به قدرتی رسیدم که هر وقت بخواهیم می توانیم گنبد آهنی را بشکنیم و اهداف نظامی را نابود کنیم.

امام جمعه محی آباد ادامه داد: ما نشان دادیم با اینکه دشمن ما جانی است ما جانی و جنایتکار نیستیم. این انتقام طول کشید و چشم ما را روشن کرد اما دل ما هنوز داغدار است و این داغ فقط با نابودی صهیونیست سرد می شود.اینجاست که باید گفت ای کاش فریب دشمن شیطان صفت نخورده بودیم و الان سید حسن در کنار ما و روی زمین در شادی ما سهیم بود.

حجت الاسلام خجسته با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران بیان کرد:باید از حرکت و مواضع انقلابی دولتمردان تشکر کرد و خدا را شکر کنیم که زود فهمیدند. رییس جمهور محترم و ریاست مجلس ما بر سر عزت و غیرت مردم ایران با کسی شوخی نداریم. آمریکا جلوی سگ هار خود را بگیرد که صاحبش را به دردسر می اندازد.

وی در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:هفته نیروی انتظامی را داریم به این عزیزان زحمت کش تبریک عرض می کنیم و از حرکت اخیر این عزیزان در جهت امنیت و آرامش شهر حمایت می کنیم.

گفتنی است بعد از نماز جمله راهپیمایی محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا با حضور نمازگزاران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha