شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
فرمانده سپاه

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان در پیامی گفت:اگر چشمان بیدار و گامهای پر طنین و استوار دلاور مردان انتظامی نبود، شهرهای ما هرگز روی آسایش را نمی دید. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به مدافعان نظم و امنیت تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های فراجای مجاهد است که با تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت برای استقرار سلامت و امنیت جامعه هستند و روزی نیست که اخبار رشادت ها و جانفشانی این عزیزان در رسانه های کشور منعکس نشود و اگر چشمان بیدار و گامهای پر طنین و استوار این دلاور مردان نبود، شهرهای ما هرگز روی آسایش را نمی دید.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاسی به آموزه‌های اسلامی و تعالیم ناشی از توصیه‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مأمن و تکیه گاه ملت ایران بوده و در سایه قانون مداری، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تعمیق امنیت و آرامش مردم قدرشناس کشورمان به کار گرفته به نحوی که بخش اعظمی از امنیت مثال زدنی کشور، مرهون ایثار، فداکاری و جانبازی غیور مردان فراجا می‌باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این هفته را به تمامی جان برکفان و خانواده معزز ایشان به ویژه همسنگران عزیز در فرماندهی انتظامی استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha