شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
قاسم روانبخش

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس گفت: افکار و اهداف شهید سید حسن نصرالله، امروز یک مکتب است که همچنان زنده به راه عزت بخش خود در مسیر اسلام و آزادی قدس شریف ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصرالله در بهاباد با بیان اینکه شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده حزب الله قهرمان ندارد گفت: افکار و اهداف این شهید امروز یک مکتب است که همچنان زنده به راه عزت بخش خود در مسیر اسلام و آزادی قدس شریف ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: این حرکتِ ترور به طور کلی در همه تاریخ و سراسر جهان مساله ناجوانمردانه و محکومی است، حتی در دوران امام حسین (ع) و در ارتباط با حادثه کربلا می‌بینیم وقتی مسلم می‌توانست ابن زیاد را ترور کند، اما از این کار اجتناب ورزید، چون در دین مبین اسلام، چیزی به نام ترور پسندیده نیست.

نماینده مردم قم تصریح کرد:در این شرایط مهم‌ترین رسالت مقاومت، مقاومت و ایستادگی است، اسرائیل تصور می‌کند با زدن سید حسن نصرالله کار جبهه مقاومت تمام می‌شود، اما اگر توانستند در این یک سال حماس را از میان ببرند می‌توانند حزب الله را هم از میان ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش ادامه داد: شهید سید حسن نصرالله یکی از پشتیبانان اصلی محور مقاومت بود. او ۳۰ سال در این راه مجاهدت کرد و در نهایت هم هدیه‌ای بالاتر از شهادت نبود تا نصیب او شود. ارزش این شهید والا مقام تا جایی بود که مرحوم آیت الله مصباح یزدی به کسانی که با شهید نصرالله دیدار می‌کردند، توصیه می‌کرد دست و پای او را ببوسند و او را یار واقعی امام زمان (عج)‌میدانست.

وی با بیان اینکه اگر اسرائیل بخواهد کوچکترین حرکتی درزمینه پالایشگاه‌ها و زیرساخت‌های ما انجام دهد گفت: اگر رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه می‌داد و کوچک‌ترین اقدامی علیه ایران انجام می‌دادند، با شدت بسیار بیشتری اقدام متقابل صورت می‌گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که هم مقاومت هزینه دارد و هم سازش ولی هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر خواهد بود باید محکم بایستیم و پشتیبانی کنیم تا نیروهایمان قوی و محکم باشند برای مقابله با دشمنان اسلام.

نماینده مردم قم با بیان اینکه عملیات ترورها توسط دشمن صهیونیستی نشانه ضعف و رذالت دشمنان است گفت: رژیم صهیونیستی جرات حمله به ایران را ندارد و اگر رژیم صهیونیستی اشتباه کند، همه منابع انرژی، ایستگاه‌ها و همه پالایشگاه‌ها و میادین گاز آن را هدف قرار می‌دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش به عملیات وعده صادق ۲ ازسوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با عملیات وعده صادق ۲ اقتدار، نترسیدن از جنگ، صلابت و شجاعت خود را به رخ جهانیان و دشمن کشید.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله، گفت: این عملیات نشان داد که هرگونه تعرضی از سوی رژیم جعلی اسرائیل و حامیان آن، می‌تواند منجر به وارد کردن ضربات مهلک و نهایی بر پیکر در حال احتضار این رژیم جعلی شود و هزینه‌هایی به مراتب بیشتر و تلفات به مراتب سنگین‌تری را متوجه آنان کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز ایران اسلامی با عملیات وعده صادق ۲ اقتدار، صلابت و شجاعت و نترسیدن از جنگ را به رخ جهانیان و دشمن کشید و ۲۰۰ موشک را با اهداف از پیش تعیین شده و با دقت بالا و عبور از سامانه و گنبدهای آهنین پوشالی آنها عبور داد و بر سر دشمنان و رژیم کودکش فرود آورد.

نماینده قم در مجلس با اشاره به اینکه یک وجه مشترکی بین مکتب این دو شهید والامقام گفت: ولایتمداری، ولایت باوری و ولایت پذیری وجه مشترک مکتب شهید سردار سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله است و آنها هرگز از ولایت جدا نشدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش در پایان به اقامه نمازجمعه این هفته تهران به امامت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: در خطرناک‌ترین روزها که تهدیدات دشمن علنی شده است، بازهم رهبر معظم انقلاب با اقتدار در میان مردم می‌آید.

وی با توضیح اینکه رهبر عزیز و شجاع ما با حضور در نماز جمعه این هفته با وجود تهدید به ترور اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند، متذکر شد: ما در جنگ هستیم و باید این غده سرطانی را با جنگ از بین ببریم.

مراسم بزرگداشت دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و شهادت جبهه مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه، معاونین فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها و اقشارمختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع بهاباد با حضورپرشورمردم و لائی اینن خطه از میهن اسلامی برگزارشد.

اجرای سرود و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha