شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
کد خبر: 1190179
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
پرچم ایران

حوزه/ بازدارندگی و غرور کاذبی که نتانیاهو پس از شهادت سید حسن نصرالله احساس میکرد، با تدبیر مقام معظم رهبری و رفتار شجاعانه مسئولان سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی یکجا به فنا رفت و رعب و وحشت به اردوگاه دشمن بازگشت.

خبرگزاری حوزه | در حالی که نتانیاهو در بیانیه خود پس از عملیات تروریستی نفس نفس میزد و دستانش میلرزید، امام سید علی خامنه ای عالی ترین مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز در یک فضای باز و با حضور هزاران نفر، در حالی که سران سه قوه کشور یعنی مهمترین افراد نظام را در کنار خود داشت، چنان مقتدر و با اراده سخنرانی کرد که دنیا انگشت به دهان ماند.

یک روز قبل از آن نیز رئیس جمهور در سفری شجاعانه در منطقه ای پر تنش عازم قطر شد و پس از انجام ماموریت به تهران بازگشت و همزمان با سخنرانی رهبری، هواپیمای وزیر خارجه کشورمان در لبنانی بر زمین نشست که اسرائیل گفته بود نمیگذارد هواپیمایی ایرانی در فرودگاهش فرود آید.

جمهوری اسلامی درست پس از عملیات قهرمانانه وعده صادق ۲ که قاعدتا اسرائیل باید در تکاپوی تلافی اش باشد، با پیام های مقتدرانه به آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت ذره ای از شما هراس نداریم و خود را برای هر سناریویی آماده کرده ایم.

رهبری نیز در سخنرانی خود ضمن اشاره به عملیات اخیر نیروهای مسلح تاکید کردند باز هم نیاز باشد این کار را تکرار خواهیم کرد.

به نظر میرسد بازدارندگی و غرور کاذبی که نتانیاهو پس از شهادت سید حسن نصرالله احساس میکرد، با تدبیر مقام معظم رهبری و رفتار شجاعانه مسئولان سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی یکجا به فنا رفت و رعب و وحشت به اردوگاه دشمن بازگشت.

عبدالرحیم انصاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha