شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
لا

حوزه/ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین شکست های اسرائیل در حوزه اطلاعاتی رخ داد به گونه ای که این رژیم که ادعای اشراف اطلاعاتی در سطح گسترده ای را داشت، در عملیات‌ هایی نظیر وعده صادق ۲ غافلگیر و ثابت کرد که شبکه اطلاعاتی آن بسیار آسیب‌ پذیر است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، سردار حسینعلی صادقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت، در آستان مقدس محمدهلال بن علی (ع) آران و بیدگل با اشاره به شکست‌ پی در پی رژیم صهیونیستی، از جمله در جریان رویداد طوفان الاقصی، ابعاد مختلف این شکست‌ را تشریح کرد.

سردار صادقی با تأکید بر ادعای همیشگی رژیم کودک کش صهیونیستی مبنی بر قدرت دفاعی بازدارنده و پیروزی در جنگ ها، تصریح کرد: در کمتر از یک سال، این رژیم کودک‌ کش شکست‌های فاحشی را متحمل شده که غیر قابل ترمیم است.

وی با اشاره به شکست سنگین رژیم منحوس اسرائیل در طوفان الاقصی، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از بزرگ ترین شکست های اسرائیل در حوزه اطلاعاتی رخ داد به گونه ای که این رژیم که ادعای اشراف اطلاعاتی در سطح گسترده ای را داشت، در عملیات‌ هایی نظیر وعده صادق ۲ غافلگیر و ثابت کرد که شبکه اطلاعاتی آن بسیار آسیب‌ پذیر است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد موشک‌ های ایران در عملیات‌ اخیر به اهداف مورد نظر اصابت کرده‌اند، این موفقیت را نشانه‌ای از شکست سنگین سیستم دفاعی اسرائیل دانست.

وی همچنین به ناامنی داخلی اسرائیل اشاره و گفت: امنیت اسرائیل به حدی به هم ریخته است که ساکنان آن دیگر آرام و قرار ندارند.

سردار صادقی با بیان اینکه اسرائیل همواره درگیری‌ ها را در خارج از سرزمین‌های اشغالی آغاز می‌کرد، به تغییر این رویه در جریان طوفان الاقصی اشاره و گفت: در این رویداد، سرزمین های اشغالی در میانه میدان نبرد قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به چالش تحریم‌ های آمریکا علیه ایران، دو راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در قبال رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را، محو کامل رژیم اسرائیل و ضرورت خروج کامل آمریکا و متحدانش از منطقه غرب آسیا دانست.

در پایان، سردار صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، بر ادامه راه این شهیدان و ایستادگی در برابر دشمنان تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha