جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
ز ر

حوزه/ حجت الاسلام قاسمی گفت: رژیم صهیونیستی اگر بخواهد کوچک‌ترین تحرکی داشته باشد، یقیناً با پاسخ ویرانگر و مرگبار سپاه پاسداران و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش کویرات در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش شبانه روزی نقش مهمی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در کشور دارد.

امام جمعه بخش کویرات، ضمن قدردانی از پاسخ قاطع، کوبنده و دشمن شکن موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب اسرائیل، گفت: پیروزی عملیات وعده صادق ۲ هدیه جانانه‌ای به روح مطهر و پاک شهدا و خصوصاً به سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بود.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: اسرائیل غاصب، این غده سرطانی اگر بخواهد کوچک‌ترین تحرکی داشته باشد، یقیناً با پاسخ ویرانگر و مرگبار سپاه پاسداران و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

امام جمعه ابوزیدآباد ضمن تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، ابراز کرد: با این شهادت‌ها نه تنها ذره‌ای از شور و نشاط مجاهدان کاسته نمی‌شود، بلکه به فضل الهی بر نشاط آنها نیز افزوده می‌شود و تا محو و نابودی کامل رژیم صهیونیستی این مسیر را ادامه خواهند داد، به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی، مسیری که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ترسیم کرد، پُر رهرو خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب، که شهید نصرالله را مجاهدی کبیر، شخصیتی با عظمت، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی عنوان کردند، گفت: معظم له فرمودند، شهید سید حسن نصرالله یک شخص نبود، بلکه یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان به حول و قوه الهی با اقتدار ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه حزب الله لبنان با از دست دادن سیدحسن نصرالله بازهم توانایی دفاع از خود و مردم مظلوم فلسطین و لبنان را دارد و راه سید حسن نصرالله که همان راه جهاد و مقاومت بی‌امان است، همچنان ادامه دارد، یادآور شد: شهید سید حسن نصرالله در طول دوران مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، لحظه‌ای از قطار انقلاب پیاده نشد.

امام جمعه ابوزیدآباد ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، ما هم مقاوم و استوار در این راه ایستاده‌ایم چرا که تنها راه نجات امت اسلامی در صراط مستقیم و مقاومت است.

وی محو در ولایت مقام معظم رهبری را مهمترین ویژگی شهید نصرالله دانست و ابراز کرد: این شهید تأکید داشت که من سرباز ولی فقیه هستم و در خط ولایت بوده که به عنوان نمونه می‌توان به دست بوسی او در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه اشاره کرد.

حجت الاسلام قاسمی، نماز جمعه‌ امروز تهران را یک نماز جمعه تاریخی و سرنوشت ساز برای آزادی قدس شریف به امامت ولی امر مسلمین جهان دانست و گفت: باوجود تهدیدات دولت خبیث صهیونیستی، امروز یکی از باشکوه‌ترین نمازهای جمعه تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی به پیام‌های امروز نمازجمعه تهران با توجه به شرایط منطقه اشاره کرد و گفت: عملیات موفق و غرور آفرین وعده صادق ۲ به رژیم خونخوار صهیونیستی و اوج عصبانیت و تهدیدات این سگ هار آمریکا در منطقه از مهمترین پیام‌های نماز جمعه تهران است.

امام جمعه ابوزیدآباد تأکید کرد: حضور ولی امر مسلمین در این نماز جمعه، به مثابه حضور در خط مقدم پیکار با فرعون زمان است.

وی خاطرنشان کرد: از منظر امنیتی در چنین شرایطی حضور رهبر معظم انقلاب با چالش‌هایی همراه است، اما امام خامنه‌ای در این شرایط خاص به میدان می‌آیند تا اقتدار نظام اسلامی و پوشالی‌بودن تهدیدات شیاطین آمریکایی-صهیونیستی را به رخ جهانیان بکشند.

وی یادآور شد: امام خامنه‌ای مقتدرانه و در مسیر مقدس موسای کلیم به صحنه نبرد ‌و تقابل با فرعون زمان می‌آیند تا بر همه قدرت‌های غربی و غربگرایان داخلی ثابت شود هیمنه‌ با عظمت توحید و اتکا به ذات الهی، رشته‌ همه سحرهای فرعونیان را خواهد بلعید و آنچه باقی خواهد ماند، قدرت و اراده لایزال الهی است.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه امروز جمعه ولی امر مسلمین جهان در عرصه هدایت و تبیین‌گری همچون خورشیدی خواهند درخشید تا مسلمانان منطقه گمان نکنند در نبود شیخ هنیه و سیدحسن نصرالله، مقاومت اسلامی یتیم و بی‌پناه شده است، اظهار کرد: این نماز جمعه یعنی پدر مقاومت زنده است و مقتدرانه در رأس این جبهه مقدس راهبری می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha