جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ماهنشان گفت: شهید سید حسن نصرالله یک مکتب و راه بود و این راه و مکتب ادامه‌دار خواهد بود و شهادت نتیجه یک عمر زندگی با عزت و شهیدانه ایشان بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام محمدرضا علی‌اکبری، در خطبه‌های امروز نماز جمعه ماهنشان گفت: موشک‌باران موفق و قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ارتش و وزارت دفاع به مواضع امنیتی و راهبردی رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲، موجی از غرور را در میهن اسلامی برانگیخت.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح توانمندی‌های لازم در تولید تجهیزات نظامی را دارند، افزود: نیروهای ما در این زمینه به خودکفایی در تأمین صلاح نیازهای کشور رسیده‌اند.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: سقوط رژیم صهیونیستی وعده قطعی و حتمی است که به زودی محقق خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه نقش محوری و اساسی دارد.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس از تمام امکانات خود بهره می‌برد تا با عملیات روانی در اذهان مردم تاثیرگذار باشد و جای پیروز و شکست‌خورده را عوض کند، عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا در دام عملیات‌های رژیم منحوس اسرائیل قرار نگیریم.

وی با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله یک مکتب و راه بود، ادامه داد: این راه و مکتب ادامه‌دار خواهد بود و شهادت نتیجه یک عمر زندگی با عزت و شهیدانه ایشان بود.

حجت الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری از شهید سید حسن نصرالله با عناوینی چون مجاهد کبیر، پرچم‌دار مقاومت، مدبر سیاسی و عناوین با ارزشی یاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با جنایات رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت فرمودند؛ بر همه مردم وظیفه است که با امکانات خود از مردم لبنان و غزه حمایت کنند و در مقابله با این رژیم جنایت‌کار، حامی و پشتیبان باشند.

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه انفجار و جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و ترور شهید نصرالله شکست تمام خطوط قرمز بود، گفت: نتیجه این اقدام خبیثانه آنان شهادت این عالم بزرگ بود، که این امر گرچه ضربه در ساختار مقاومت بود اما کم‌ترین خللی در قابلیت و اراده مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: انتقام خون شهید اسماعیل هنیه و نقض مالکیت ملی جمهوری اسلامی و شرارت‌های اخیر این رژیم غاصب در منطقه و به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و انتقام کودکان غزه و لبنان با عملیات وعده صادق دو با رمز یا رسول‌الله پاسخی در خور بود.

حجت الاسلام علی‌اکبری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پلیس به عنوان مظهر صلابت و اقتدار و هم‌سو با سایر نیروهای مسلح و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای برقراری امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز دامپزشکی و تبریک این روز به فعالان این عرصه، گفت: چند مسئله در این زمینه در شهرستان وجود دارد که از جمله آن ایجاد آزمایشگاه مجهز و دارای کد آی آر برای صادرات ماهی به خارج از کشور وجود دارد که نیازمند توجه مسئولان است.

امام جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت یک شنبه روز عشایر افزود: از زحمات تمامی دهیاران که جهاد واقعی کرده و طرح‌های عظیمی انجام داده‌اند قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه اختصاص اعتبار و رعایت عدالت، اعتبار لازم به روستاهای فاقد دهیاری و البته محروم اختصاص پیدا کند، بیان کرد: به دلیل محرومیت و سختی، جمعیت اندکی در این روستاها سکونت دارند.

حجت الاسلام علی‌اکبری با گرامیداشت روز سلامت و روان، مطرح کرد: افرادی را که این زمینه مشکل پیدا می‌کنند را باید پیدا کنیم و نجاتشان بدهیم و باید با در شهرستان، اورژانس روانی راه‌اندازی کنیم و مسئولان از آوردن بهانه‌های واهی بپرهیزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha