جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
غلامی

حوزه / حجت الاسلام غلامی گفت: آنچه که دشمن از آن می‌ترسد تکثیر سید حسن نصرالله‌ها و حاج قاسم‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی، نهادی پر تلاش، خدوم و به تعبیر امام راحل، مولود انقلاب است.

وی افزود: یقینا امنیت و آرامش امروز ما مرهون مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

حجت الاسلام غلامی، به اشاره با ترور وحشیانه و جنون آمیز سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت، گفت: صهیونیست‌ها گمان کردند کار حزب الله به پایان رسیده و می‌توانند برای همیشــه از زیر ضرب این حلقه کلیدی جبهه مقاومت خارج شــوند.

وی ادامه داد: به سید مقاومت افتخار می‌کنیم که شهادت او مرگ سازشکاری را رقم زد و راه بازگشت به دوران ضعف را مسدود کرد و حقانیت مقاومت را به اثبات رساند، خیلی از جوانان را عاشق شهادت کرد، آنچه که دشمن از آن می‌ترسد همین تکثیر سید حسن نصرالله‌ها و حاج قاسم‌ها است.

وی تأکید کرد: با شهادت سید حسن نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نشد بلکه ورق برگشت و اعجاز خون نصرالله ٱشکار شد، هر چند جنون و غیض صهیون روز به روز به جهت اینکه در آستانه، اضمحلال است، بیشتر آشکار می‌شود.

وی تصریح کرد: فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌توان حکمی در جهت افزایش ظرفیت‌ها و امکانات جوامع اسلامی فارغ از سویه‌های اعتقادی آنها، برای مقابله کیفی‌تر و همه‌جانبه‌تر با دشمن تا بن دندان مسلح صهیونی ارزیابی کرد، به بیان دیگر اگر مسلمانان خواهان زیست عزت‌مند هستند، راهی جز وحدت حول موضوعی به نام «کشورهای تحت ظلم صهیونیست‌ها» ندارند.

وی ابراز کرد: توجه به این حکم تاریخ‌ساز فرصتی بی‌بدیل بر تجمیع سرمایه‌های جهان اسلام در شرایط جدید پس از شهادت سیدشهید مقاومت است.

وی اظهار کرد: قدرت نمایی لشکر امام زمان(عج) با برپایی نماز جمعه به امامت نائب برحقش رهبر امت اسلام، ادامه عملیات وعده صادق ٢ است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha